header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow АНТИЕКУМЕНИЗАМ
АНТИЕКУМЕНИЗАМ
Шта нам то "непогрешиви" нуде Штампај Е-пошта
недеља, 24 август 2008

 ПОСТАНОВЉЕЊЕ I ВАТИКАНСКОГ САБОРА1870. ГОД. О НЕПОГРЕШИВОСТИ ПАПЕ

         У време Папе Пија IX сабор поставља одлуку која гласи: "Папа римски јесте Божанствени човек и човечански Бог. Зато нико не може судити њега или о њему. Папа има Божанску власт и власт његова је неограничена. Њему је могуће на земљи, то исто што и Богу на небу. Што је Папа урадио то је све исто као да је урађено Богом. Његове наредбе треба испуњавати као да су Божије. Само је једини Бог подобан Папи. Папа заповеда небеским и земаљским стварима. Папа је у свету то, што је Бог на небу или душа у телу.
Последњи пут ажурирано ( субота, 07 децембар 2013 )
Детаљније...
 
Људмила Перепјолкина: Смешљиви ад Штампај Е-пошта
четвртак, 21 август 2008
           Богоборна и Христоборна страна екуменизма са нарочитом очигледношћу очитује се у тежњи екумениста да створе нове „литургијске стилове“. Тако они дозвољавају, а понекад и поздрављају праћење „богослужења“ ултрамодерном оркестарском, џез и рок-музиком, која би требало да „ободри“ оне који се моле, особито младе. Омладински журнал“ Ризик“, који у Женеви издаје Екуменистички савез цркава пропагира „живи литургијски стил.“
Последњи пут ажурирано ( недеља, 26 август 2018 )
Детаљније...
 
Став Св. Нектарија Егинског према екум. - еп. Артемије Штампај Е-пошта
среда, 20 август 2008

Епископ рашко-призренски др Артемије  

Свети Нектарије Егински и његов став према екуменизму1

        1. О животу светог Нектарија, а нарочито о датуму његовог блаженог упокојења 1920. године, више пута је истицано од стране претходних говорника. Исто тако познато је да да је „Екуменизам", у своме данашњем облику и појимању, настао  знатно  доцније, конкретно 1948. године као ССЦ (Светски савет цркава).
Последњи пут ажурирано ( субота, 07 децембар 2013 )
Детаљније...
 
Богоборство Другог ватиканског концила Штампај Е-пошта
уторак, 19 август 2008

Протојереј Валентин Асмус:

БОГОБОРСТВО ДРУГОГ ВАТИКАНСКОГ КОНЦИЛА1

         1962. године почиње Други ватикански сабор. Током четири године сабор је имао четири заседања; он је постао један од најважнијих догађаја у вишевековној историји римокатолицизма. Сазван од стране папе Јована Двадесеттрећег и настављен под његовим наследником Павлом Шестим, сабор је имао „најбоље“ намере – да певазиђе окоштавање цркве, да је зближи са савременим светом, да преиспита односе римокатолицизма с другим хришћанским вероисповестима, па чак и с нехришћанским религијама, једном речју, да обнови цркву. „Ađornamento“ (обнова) – била је званична парола Јована Двадесеттрећег. Али код нас речи „обнова“, „обновљенаштво“ изазивају најтужније успомене.
Последњи пут ажурирано ( субота, 07 децембар 2013 )
Детаљније...
 
Да ли имамо истог Бога са папистима Штампај Е-пошта
четвртак, 07 август 2008

                                                ДА ЛИ ИМАМО ИСТОГ БОГА СА ПАПИСТИМА

Данас многи настоје да убеде православне како нема битних разлика у вери између правих, светоапостолских и светоотачких Хришћана, удова Тела Господњег Источне цркве, и следбеника намесника Христовог на земљи. Међутим, није и не може бити тако. Сама представа о Богу код паписта суштински се разликује од православног  знања о Богу и искуства Бога, мада спољашњих сличности има. Пођимо редом.  Еванђеље јасно сведочи да Дух Свети исходи само од Оца Небеског (Јн. 15, 26), а да се Сином Божјим шаље у свет.  То је била вера Истока и Запада првих десет векова, а Свети Оци су анатемисали сваког ко би се усудио да измени Никео - Цариградски Символ у коме јасно стоји: "Верујем... и у Духа Светога, Господа Животворнога, Који од Оца исходи..." Паписти су, међутим, у "Символ" додали тврдњу да Дух Свети исходи "и од Сина" ("Filioque"), што је задало један од одлучних удараца јединству Истока и Запада. Тиме је Дух Свети, Једносуштан и Једнобитан Оцу и Сину, стављен у подређен положај у односу на Оца и Сина. Одмах након овога, појавио се и низ других новотарија у учењу о Богу, које су само продубиле јаз.

Последњи пут ажурирано ( субота, 07 децембар 2013 )
Детаљније...
 
<< Почетак < Претходна 31 32 33 34 35 Следећа > Крај >>

Резултати 298 - 306 of 310
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 42 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

Тело не може ни љубити ни мрзети. Не може се тело заљубити у тело. Способност за љубав припада души. Кад се душа заљуби у тело, то није љубав но жеља, пожуда. Кад се душа заљуби у душу, не кроз Бога, то је или дивљење или сажаљење. Кад се пак душа кроз Бога заљуби у душу, без обзира на изглед тела (лепоту, ругобу), то је љубав. То је права љубав, кћери моја. А у љубави је живот.

Свети Владика Николај, "Касијана"

Научник привлачи знањем, богаташ богатством, леполик лепотом, вештак вештином. Свак од њих привлачи ограничен број лица. Једино љубав привлачи сва људска бића. Привлачност љубави је неограничена. И учен и неук, и богат и сиромах, и вешт и невешт, и леп и ружан, и здрав и болестан, и млад и стар – сви хоће да буду љубљени. Христос је распростро своју љубав на све, и љубављу привукао к себи све. Својом љубављу Он је обухватио и мртве, давно иструлеле и од људи заборављене.

Свети Владика Николај , "Касијана"

Човек и мртав жели да буде љубљен. И после смрти бори се против смрти. Зато се многи труде, да завештањима и задужбинама обезбеде љубав према себи и после смрти. И жив и мртав човек жели да буде љубљен. Сродници могу да имају љубав према умрлим сродницима. А Христос рече: „Кад ја будем подигнут од земље, све ћу привући к себи“ (Јован. 12, 32). Подигнут на крст Он је својом жртвом из љубави према свима привукао к себи све, чак и душе умрлих из Ада. Пре Христа, кћери моја, није постојала наука о љубави, нити религија љубави.

Свети Владика Николај, "Касијана"


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.