header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow ПИСМА ПОСЕТИЛАЦА
ПИСМА ПОСЕТИЛАЦА

      Ставови изнети у писмима посетилаца представљају ставове аутора тих писама. Ти се ставови могу, али не морају нужно слагати са ставовима Уредништва сајта. Уредништво писма посетилаца објављује у циљу вођења унутарцрквеног дијалога, без кога нема изласка из садашње духовне кризе.



Одговор на "Реаговање на текстове о владици Атанасију" Штампај Е-пошта
уторак, 12 јануар 2010

Реаговање на текстове о Владици Атанасију

-Одговор  „Истинољубивој“-

        Познајем Владику Атанасија и апсолутно  је крупна реч која се само  уз Спаситеља може ставити . На литургијама  је Преосвећени  Атанасије  гневљив и свадљив. После је раздражљив и са њим је немогуће водити дискусију. Могуће му је само ласкати или се жестоко посвађати или претрпети бујицу погрда. То није дух Хришћанства и Православља.

Последњи пут ажурирано ( уторак, 12 јануар 2010 )
Детаљније...
 
Да ли овако чини човек који је прозорљив? Штампај Е-пошта
уторак, 12 јануар 2010

ДА ЛИ ОВАКО ЧИНИ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ ПРОЗОРЉИВ

Помаже Бог! 

Са задовољством сам прочитао похвално писмо о Владици Атанасију, и сматрам да се управо тако и треба изражавати лично мишљење - смирено, аргументовано, ненаметљиво. Дакле, "истинољубива" сестра је, по свој прилици, управо таква.

Последњи пут ажурирано ( уторак, 12 јануар 2010 )
Детаљније...
 
Реаговање на реаговање: Зашто нам скида иконостасе? Штампај Е-пошта
понедељак, 11 јануар 2010

ЗАШТО НАМ СКИДА ИКОНОСТАСЕ?

Image      Посетитељка сајта БОРБА ЗА ВЕРУ, потписана као "истинољубива", у надахнутом реаговању, изнела  је низ похвалних оцена о бившем епископу Захумско-херцеговачком Атанасију  Јевтићу.
Последњи пут ажурирано ( понедељак, 11 јануар 2010 )
Детаљније...
 
Коментар на текстове о бившем еп. Атанасију Штампај Е-пошта
понедељак, 11 јануар 2010

Реаговање на текстове о владици Атанасију

          Пошто су изречене речи на Вл. Атанасија које не стоје, морам истине ради рећи: владика се не бори за Патријаршиски трон, нити сам себе пропагира. Није он писао то пророштво, нити га говори другима. То постоји већ деценијама у усменом Предању да је Св. отац Јустин Поповић рекао да ће ВЛАДИКА АТАНАСИЈЕ БИТИ ПАТРИЈАРХ КАДА БУДЕ НАЈТЕЖЕ СРПСКОМ НАРОДУ. Значи у време антихриста. А то још није. Није се још зацарио.
Последњи пут ажурирано ( понедељак, 11 јануар 2010 )
Детаљније...
 
Чему нас уче наши песници боготражитељи Штампај Е-пошта
недеља, 10 јануар 2010

Чему нас уче наши песници боготражитељи

 ПРАДЕДОВИ НАС ГЛЕДАЈУ СА ИКОНОСТАСА

           У једној од биографија  Десанке Максимовић записано је да је њен ''Бог свуда и нема га нигде, да је расут у хиљаду могућности...'' Безимени писац тако доживљава њену поезију и ту нема шта да му се замери, али велика песникиња је заслужила да се њено поетско благо потпуније сагледа. Да се, пре свега, потпуније осветли и сагледа онај део њеног стваралаштва који је, захваљујући многобројним заштитницима морално-политичке подобности, до данашњег дана остао изван школских уџбеника и јавности уопште.
Последњи пут ажурирано ( понедељак, 11 јануар 2010 )
Детаљније...
 
<< Почетак < Претходна 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 Следећа > Крај >>

Резултати 820 - 828 of 958
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 6 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

 Грех је окултна појава, то је изазов Богу, у име илузорне слободе, то је жеља човека да оскврни и уништи образ Божији у својој души. Грех је бесмислен и безобразан, али је он привлачан управо својом бестидношћу. Зашто се таквим захтевом траже најциничније књиге и развратне слике? Управо зато што су они сазвучни страстима и сликама, које се крију у дубинама људске подсвести.

Људи на екрану са великим интересом гледају на слике насиља и ругања над људским телом, као да су хипнотисани том мрачном фантазмагоријом. У сатанистичким сектама садизам и разврат се јављају ритуалима ноћних оргија. Сада хоће да претворе сабат вештица у очаравајући спектакл.

Свети говоре да спасење почиње са виђењем својих грехова. Прво дејство благодати јесте зрак, који је усмерен у дубину душе, у коме човек види себе, покривеног крастама греха, као прокажени са чировима. Пред њим се откривају страсти, као чудовиште које обитава у срцу. Ако се душа не бори са грехом, и покорава му се, онда она сама постаје демоноподобна и демоно-образна. Угризи савести нам говоре о томе, али се само после смрти открива сав демонизам греха, и душа задрхти од ужаса, што остаје у вечности са грехом, као са неизбрисивим печатом одбацивања.

Из утробе земног живота, душа се рађа у вечност, или са ликом Христа, или са ликом сатане; а после васкрсења из мртвих, не само душа, већ и тело, примају образ онога, чему је човек служио. У томе је тајна раја и пакла, вечног блаженства и вечних мука.

Грех има своје апологете; са сваким веком њихов број се увећава, а са сваком деценијом њихов карактер постаје све наглијим и циничнијим.

Савремени оригенисти сачињавају нове теорије да би успокојили грешника. Приклањајући се његовом узглављу, они му, као Шехерезада Ал Рашиду, говоре бајке, само не из „Хиљаду и једне ноћи“, већ из Оригеновог и Карпократовог предања. Њихов главни догмат - коначно свеспасење.

Али Господ је на земљу донео не мир са грехом и сатаном, већ огњени мач благодати, који ће заувек да раздели добро и зло. Оптичка варка ће се завршити и наступиће горко буђење.

Архимандрит Рафаил Карелин


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.