header image
НАСЛОВНА СТРАНА
О возном парку испред Храма Светог Саве Штампај Е-пошта
петак, 01 децембар 2017
         Поређење у Србији је незахвална категорија колико и прича о напретку и просперитету. Неће Срби опростити ни добро ни лоше – осим урођеног јунаштва и чојства, имамо тај манир да свима и свему нађемо ману. Али зар нам ништа није свето па смо почели да судимо и колима?

Кад смо код тога, осврнимо се на фотку која је пре два дана шерована на групу “Студенти београдских универзитета”. Испред Храма Светог Саве паркирано је неколико аутомобила. Судећи по изгледу, многи су дошли до закључка да су власници свештена лица. Од “аудија” преко “пасата” до “шкоде”. Нема шта, добар избор.

Искрено ја бих се определио за “БМW” – слаже се уз мантију, а ако носиш браду, даје ти на озбиљности. Не верујем да се ваља толика лова за “Ранге Ровера”, иначе немам замерку за боју кола. Црно је кева, повлачи са собом ту мистику око религије и даје до знања да нема шале.

Али стварно, замислите патријарха у “реноу” из осамдесет и неке. Па ко би уопште мислио да је битан? Сви би га претицали, свирали, он би морао да се вуче иза неке ауто школе. А и не могу да сместе стомаке ако нпр. седе позади, мало је ту простора, не иде. Шта, хоће неко да ми каже да би се возио у трамвају као покојни патријарх Павле и кувао на врућини са још 200 људи? Мани ме те лажне скромности, ко ти је крив што мораш да плаћаш порез и имаш плату (ако је уопште имаш, сиротињо)? Свако себи бира пут. А путеви господњи су прављени само за аутомобиле немачке производње. Ми остали ћемо пешке.

Изгледа да им је исти добављач као овима из Владе. Паркинг на ком би позавидели многи ауто салони. Па ово нема ни испред Мишковићеве гајбе кад слави. Добро, вероватно има, исто је то друштво.

 

Стефан Миленковић

Извор: "Корени"

 

Последњи пут ажурирано ( субота, 02 децембар 2017 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 27 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

Тело не може ни љубити ни мрзети. Не може се тело заљубити у тело. Способност за љубав припада души. Кад се душа заљуби у тело, то није љубав но жеља, пожуда. Кад се душа заљуби у душу, не кроз Бога, то је или дивљење или сажаљење. Кад се пак душа кроз Бога заљуби у душу, без обзира на изглед тела (лепоту, ругобу), то је љубав. То је права љубав, кћери моја. А у љубави је живот.

Свети Владика Николај, "Касијана"

Научник привлачи знањем, богаташ богатством, леполик лепотом, вештак вештином. Свак од њих привлачи ограничен број лица. Једино љубав привлачи сва људска бића. Привлачност љубави је неограничена. И учен и неук, и богат и сиромах, и вешт и невешт, и леп и ружан, и здрав и болестан, и млад и стар – сви хоће да буду љубљени. Христос је распростро своју љубав на све, и љубављу привукао к себи све. Својом љубављу Он је обухватио и мртве, давно иструлеле и од људи заборављене.

Свети Владика Николај , "Касијана"

Човек и мртав жели да буде љубљен. И после смрти бори се против смрти. Зато се многи труде, да завештањима и задужбинама обезбеде љубав према себи и после смрти. И жив и мртав човек жели да буде љубљен. Сродници могу да имају љубав према умрлим сродницима. А Христос рече: „Кад ја будем подигнут од земље, све ћу привући к себи“ (Јован. 12, 32). Подигнут на крст Он је својом жртвом из љубави према свима привукао к себи све, чак и душе умрлих из Ада. Пре Христа, кћери моја, није постојала наука о љубави, нити религија љубави.

Свети Владика Николај, "Касијана"


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.