header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow СВЕЈЕРЕС ЕКУМЕНИЗМА arrow Српски изроди и вороиздајници на римокатоличкој миси (фото)
Српски изроди и вороиздајници на римокатоличкој миси (фото) Штампај Е-пошта
недеља, 21 јануар 2018

Небојша Вукановић:

Издаја вјере на Светог Јована

Умјесто да на Светог Јована Крститеља служи литургију у неком од древних херцеговачких манастира, што су радили сви православни епископи до сада, недостојни бискуп Григорије издао је и продао своју вјеру за вечеру, и са дубровачким бискупом Узинићем служио мису у дубровачкој катедрали Велике Госпе!? Поред бискупа Григорија, на екуменској миси у дубровачкој катедрали били су и његов секретар Мирослав Бошковић, те свештеници дубровачке парохије Владан Перишић и Стево Ковачевић, који је недавно служио помен усташама на острву Дакса поред Дубровника.

Пуно је симболике у служењу мисе баш на Светог Јована Крститеља и Претечу, који је крстио Исуса Христа на ријеци Јордану. Очито да недостојни издајник вјере православне новим служењем заједничке мисе са бискупом Узинићем жели да симболично покаже јавно унијаћење православних Херцеговаца и њихово превођење у католичанство. Одавно је познато да је недостојни Григорије слуга папе и Ватикана, и да је његов задатак да постепено отуђи Херцеговце од вјере прађедовске и преведе их у Унију на поклоњење римском папи, али начин и брзина на који то ради задивила је његове менторе и налогодавце.

 
 
 
 
 

Григорије и његови недостојни свештеници нису на себи имали митру, камилавку, жезло, омофор, сакос и остала обиљежја православних свештеника који служе свету литургију, док је са друге стране бискуп Узинић остао вјеран традиционалној бискупској одјећи и носио црну мантију са љубичастим појасем (зингулум) и бискупском капицом (пилеоусом) на глави. Мису су пратили музичари са гитаром и другим инструментима, што никако није својствено православним молитвама и храмовима.

 
 


Свети Јован је био Претеча Господњи, док је херцеговачки бискуп Григорије претеча новотарија и екуменског процеса покатоличавања православних Херцеговаца. Служење мисе у дубровачкој катедрали на Светог Јована, као и недавно служење помена убијеним усташама на острву Дакса, представљају јерес и велика издаја вјере и нације, каква до сада није виђена на овим просторима од неког православног свештеника и епископа. Вријеме је да напокон неко у Српској православној цркви реагује, чује апеле и вапаје и заштити Херцеговину и православне вјернике од погубних последица и потеза недостојног Григорија, који својим непримјереним и неконвенционалним понашање, облачењем и кршењем канона наноси велику штету угледу наше Цркве у народу.

 
 

Херцеговини није потребан недостојни бискуп среброљубац, издајник вјере са хостијом који ће служити мисе и православне Србе након вјекова великог страдања тихо преводити у католичанство и под скуте римском папи. Нама је у овим туробним времена потребан скромни и смерни владика подвижник, истински вјерник и духовник који ће дијелити судбину народа, користити свој углед и положај за заштиту обесправљених и сиротиње, и помоћи народу да лакше преброди сва искушења и пошасти кроз које пролазимо. Зато још једном аплеујемо на Свети Синод, патријарха и све владике наше Цркве да што хитније истраже сва дешавања у Захумско-херцеговачкој епархији, рашчине недостојног Григорија и са благословом Духа Светога устоличе новог владику који ће нас вратити на прави пут истинске вјере и моралног препорода народа.

 

Извор: Блог Небојше Вукановића

 

Последњи пут ажурирано ( недеља, 21 јануар 2018 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 25 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

Тело не може ни љубити ни мрзети. Не може се тело заљубити у тело. Способност за љубав припада души. Кад се душа заљуби у тело, то није љубав но жеља, пожуда. Кад се душа заљуби у душу, не кроз Бога, то је или дивљење или сажаљење. Кад се пак душа кроз Бога заљуби у душу, без обзира на изглед тела (лепоту, ругобу), то је љубав. То је права љубав, кћери моја. А у љубави је живот.

Свети Владика Николај, "Касијана"

Научник привлачи знањем, богаташ богатством, леполик лепотом, вештак вештином. Свак од њих привлачи ограничен број лица. Једино љубав привлачи сва људска бића. Привлачност љубави је неограничена. И учен и неук, и богат и сиромах, и вешт и невешт, и леп и ружан, и здрав и болестан, и млад и стар – сви хоће да буду љубљени. Христос је распростро своју љубав на све, и љубављу привукао к себи све. Својом љубављу Он је обухватио и мртве, давно иструлеле и од људи заборављене.

Свети Владика Николај , "Касијана"

Човек и мртав жели да буде љубљен. И после смрти бори се против смрти. Зато се многи труде, да завештањима и задужбинама обезбеде љубав према себи и после смрти. И жив и мртав човек жели да буде љубљен. Сродници могу да имају љубав према умрлим сродницима. А Христос рече: „Кад ја будем подигнут од земље, све ћу привући к себи“ (Јован. 12, 32). Подигнут на крст Он је својом жртвом из љубави према свима привукао к себи све, чак и душе умрлих из Ада. Пре Христа, кћери моја, није постојала наука о љубави, нити религија љубави.

Свети Владика Николај, "Касијана"


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.