header image
НАСЛОВНА СТРАНА
Борба за превласт у Московској патријаршији Штампај Е-пошта
среда, 16 мај 2018

 Руски патријарх Кирил (Гунђајев) је незадовољан амбицијама епископа Тихона (Шевкунов), који је 14. маја постављен за митрополита Псковског, као и његовом блискошћу с руским председником (називају га „Путинов духовник“).

          Осим тога, извори ТВ канала „Дожд“, блиски администрацији председика Руске Федерације, тврде да Шевкунов „регуларно добија пацке“ од Патријарха за своје изјаве, чак и у случајевима када епископ заузима ултраконзервативне ставове. Саговорник канала је додао да се слична ситуација догодила и поводом светогрдног филма Алексеја Учитеља „Матилда“.

 „Црква је брзо схватила да се мора држати подаље од ове теме, јер су догађаји почели да се развијају по лошем сценарију. А Шевкунов скоро да се сложио с Наталијом Поклонском“ – рекао је извор, близак Кремљу.

Шевкунов, Путин и Кирил

Високи федерални званичник рекао је ТВ каналу „Дожд“ да се у Кремљу суочавају с проблемима када покушавају да организују догађаје са учешћем Путина, Патријарха и Шевкунова. „Патријарх је покушавао да осигура да Шевкунов у тим догађајима не учествује“, - рекао је извор.

Постоје и мишљења да је Шевкунов, због своје блискости с Владимиром Путином, главни кандидат за будућег руског патријарха,  и да његово устоличење за митрополита Псковског на то јасно указује.

 

Приређивач: „Борба за веру“

Последњи пут ажурирано ( среда, 16 мај 2018 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 81 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

 Грех је окултна појава, то је изазов Богу, у име илузорне слободе, то је жеља човека да оскврни и уништи образ Божији у својој души. Грех је бесмислен и безобразан, али је он привлачан управо својом бестидношћу. Зашто се таквим захтевом траже најциничније књиге и развратне слике? Управо зато што су они сазвучни страстима и сликама, које се крију у дубинама људске подсвести.

Људи на екрану са великим интересом гледају на слике насиља и ругања над људским телом, као да су хипнотисани том мрачном фантазмагоријом. У сатанистичким сектама садизам и разврат се јављају ритуалима ноћних оргија. Сада хоће да претворе сабат вештица у очаравајући спектакл.

Свети говоре да спасење почиње са виђењем својих грехова. Прво дејство благодати јесте зрак, који је усмерен у дубину душе, у коме човек види себе, покривеног крастама греха, као прокажени са чировима. Пред њим се откривају страсти, као чудовиште које обитава у срцу. Ако се душа не бори са грехом, и покорава му се, онда она сама постаје демоноподобна и демоно-образна. Угризи савести нам говоре о томе, али се само после смрти открива сав демонизам греха, и душа задрхти од ужаса, што остаје у вечности са грехом, као са неизбрисивим печатом одбацивања.

Из утробе земног живота, душа се рађа у вечност, или са ликом Христа, или са ликом сатане; а после васкрсења из мртвих, не само душа, већ и тело, примају образ онога, чему је човек служио. У томе је тајна раја и пакла, вечног блаженства и вечних мука.

Грех има своје апологете; са сваким веком њихов број се увећава, а са сваком деценијом њихов карактер постаје све наглијим и циничнијим.

Савремени оригенисти сачињавају нове теорије да би успокојили грешника. Приклањајући се његовом узглављу, они му, као Шехерезада Ал Рашиду, говоре бајке, само не из „Хиљаду и једне ноћи“, већ из Оригеновог и Карпократовог предања. Њихов главни догмат - коначно свеспасење.

Али Господ је на земљу донео не мир са грехом и сатаном, већ огњени мач благодати, који ће заувек да раздели добро и зло. Оптичка варка ће се завршити и наступиће горко буђење.

Архимандрит Рафаил Карелин


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.