header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow МИСИОНАР arrow Фризер о Богу
Фризер о Богу Штампај Е-пошта
субота, 02 јун 2018

 Један човек је отишао код фризера да се ошиша. Разговарали су о различитим темама, да би се на крају дотакли и теме о Богу. Фризер рече:

          - Знате, Бог не постоји!

- Зашто? - упита клијент.

-Знате, довoљно је да изађете на улицу и схватите да Бог не постоји. Да Бог постоји не би било болесних људи, ратовања, патњи ни бола? Клијент је ћутао. Фризер је завршио посао,клијент је платио и изашао из радње, али се убрзо после пар корака вратио и рекао фризеру:

- Знате шта? Фризери не постоје!

- Како? Па ја сам фризер,управо сам вас ошишао?

- Не, фризери не постоје, јер да постоје, не би било људи са прљавом дугом косом.

- Ах, али фризери ипак постоје.Те ствари се дешавају јер људи не долазе код мене.

- Па и Бог такође постоји. Лоше ствари се дешавају кад људи не иду к Њему и кад од Њега не траже помоћ.

Последњи пут ажурирано ( субота, 02 јун 2018 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 32 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

 Грех је окултна појава, то је изазов Богу, у име илузорне слободе, то је жеља човека да оскврни и уништи образ Божији у својој души. Грех је бесмислен и безобразан, али је он привлачан управо својом бестидношћу. Зашто се таквим захтевом траже најциничније књиге и развратне слике? Управо зато што су они сазвучни страстима и сликама, које се крију у дубинама људске подсвести.

Људи на екрану са великим интересом гледају на слике насиља и ругања над људским телом, као да су хипнотисани том мрачном фантазмагоријом. У сатанистичким сектама садизам и разврат се јављају ритуалима ноћних оргија. Сада хоће да претворе сабат вештица у очаравајући спектакл.

Свети говоре да спасење почиње са виђењем својих грехова. Прво дејство благодати јесте зрак, који је усмерен у дубину душе, у коме човек види себе, покривеног крастама греха, као прокажени са чировима. Пред њим се откривају страсти, као чудовиште које обитава у срцу. Ако се душа не бори са грехом, и покорава му се, онда она сама постаје демоноподобна и демоно-образна. Угризи савести нам говоре о томе, али се само после смрти открива сав демонизам греха, и душа задрхти од ужаса, што остаје у вечности са грехом, као са неизбрисивим печатом одбацивања.

Из утробе земног живота, душа се рађа у вечност, или са ликом Христа, или са ликом сатане; а после васкрсења из мртвих, не само душа, већ и тело, примају образ онога, чему је човек служио. У томе је тајна раја и пакла, вечног блаженства и вечних мука.

Грех има своје апологете; са сваким веком њихов број се увећава, а са сваком деценијом њихов карактер постаје све наглијим и циничнијим.

Савремени оригенисти сачињавају нове теорије да би успокојили грешника. Приклањајући се његовом узглављу, они му, као Шехерезада Ал Рашиду, говоре бајке, само не из „Хиљаду и једне ноћи“, већ из Оригеновог и Карпократовог предања. Њихов главни догмат - коначно свеспасење.

Али Господ је на земљу донео не мир са грехом и сатаном, већ огњени мач благодати, који ће заувек да раздели добро и зло. Оптичка варка ће се завршити и наступиће горко буђење.

Архимандрит Рафаил Карелин


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.