header image
НАСЛОВНА СТРАНА
Фришко из Милешеве или Атанасије Ракита покренуо кампању у одбрану свог безакоња Штампај Е-пошта
четвртак, 19 јул 2018
          Јутрос је у манастиру Милешеви, а све по директиви Епископа Атанасија (Раките) одржан братски састанак поводом срамног напада на Епископа Филарета. Као што смо навели на дневном реду су биле само две тачке. Изношење њихове верзије догађаја, а не оне праве и истините и друга тачка се односила на потписивање петиције у корист и заштиту Епископа Атанасија. Епископ Атанасије је веома свестан да су ово његови последњи дани на челу милешевске Епархије, а по оној народној, да се дављеник хвата за сламку спаса, тако исто чини и Преосвећени Атанасије.

Саборовање је почело у 7 часова служењем Свете Литургије, док је се састанку приступило око 8.30 часова. Актери немилог догађаја, јеромонах Павле настојатељ манастира Дубнице где се и сами напад на Епископа Филарета десио, протојереј Станко Благојевић архијерејски намесник нововарошки и протођакон Никола Перковић су одржали уводно слово и изнели њихову верзију самог догађаја. Они су били присутни када је Епископ Атанасије физички насрнуо на самог Епископа Филарета. Сведоци су рекли да до сукоба уопште није дошло, већ су они дошли, на један фин и културан начин, да посете оца Павла и Епископа Филарета. Да виде каквог су здравља и шта им је потребно за живот. Нису ни могли да замисле докле је људска злоба дошла да се износе, по њиховим речима, гнусне лажи и клевете на самога Епископа Атанасија. Знајући, и саме птице на грани врло добро знају, да је Епископ Атанасије склон конзумирању алкохола, мудро су прећутали овај део који је везан за алкохол. О овом ни речи није речено. Простим народним језиком речено: причали су бајке и причу за малу децу.

Што се тиче друге тачке, која се односила на потписивање петиције за заштиту и опстанак Епископа Атанасија, а захваљујући нашем сталном и верном извору из Епархијског двора у Пријепољу и пар свештеника који су били присутни састанку у манастиру Милешеви, сазнајемо да се један број свештеника није ни појавио на овом састанку, а што су врло мудро одбили да дају подршку самоме актеру напада господину Атанасију. Друга већина свештеника и свештеномонаха је била приморана да дају свој потпис, јер нису вољни да трпе последице и тортуру која их очекује ако се супроставе овој наредби, док трећа група је јасно дала подршку иако добро знају за право стање напада. Знајући да подржавају лаж. Једини од присутних који није ставио свој потпис на подрушку јесте отац Мелентије настојатељ манастира Бистрице код Нове Вароши. Пред нама је, да видимо да ли ће отац Мелентије имати какве последице и тортуре због одбијања потписа у заштиту и опстанак Епископа Атанасија. У случају ако се шта деси, јавност ће бити благовремено обавештена. 

Овим путем желимо да поставимо јавно питање: да ли се потписивањем ове петиције свештенство изјашњава за постојање или негирање породице (супруге и два сина) Епископа Атанасија? И да ли је Епископ Атанасије спреман да се одрекне својих најмилијих само да би сачувао Епископски чин? У овој ситауцији и бунилу које га је задесило, Атанасије Ракита је спреман на све само да се сакрије траг о његовом великом греху. Такође, и ми би се питали, да ли су се попови и калуђер запитали о свему овоме? А не би нас чудило ни да је препоштени Атанасије Ракита у свој исказ срочио и секвенцију која говори о његовој апсолутној безгрешности, што подразумева и непостојање његове супруге и деце, и све то заједно ставио на потпис, брижном и њему "оданом" клиру Епархије милешевске са чијег чела он управо одлази. 

 

Идентитет аутора чланка познат Уредништву

Последњи пут ажурирано ( четвртак, 19 јул 2018 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 42 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

 Грех је окултна појава, то је изазов Богу, у име илузорне слободе, то је жеља човека да оскврни и уништи образ Божији у својој души. Грех је бесмислен и безобразан, али је он привлачан управо својом бестидношћу. Зашто се таквим захтевом траже најциничније књиге и развратне слике? Управо зато што су они сазвучни страстима и сликама, које се крију у дубинама људске подсвести.

Људи на екрану са великим интересом гледају на слике насиља и ругања над људским телом, као да су хипнотисани том мрачном фантазмагоријом. У сатанистичким сектама садизам и разврат се јављају ритуалима ноћних оргија. Сада хоће да претворе сабат вештица у очаравајући спектакл.

Свети говоре да спасење почиње са виђењем својих грехова. Прво дејство благодати јесте зрак, који је усмерен у дубину душе, у коме човек види себе, покривеног крастама греха, као прокажени са чировима. Пред њим се откривају страсти, као чудовиште које обитава у срцу. Ако се душа не бори са грехом, и покорава му се, онда она сама постаје демоноподобна и демоно-образна. Угризи савести нам говоре о томе, али се само после смрти открива сав демонизам греха, и душа задрхти од ужаса, што остаје у вечности са грехом, као са неизбрисивим печатом одбацивања.

Из утробе земног живота, душа се рађа у вечност, или са ликом Христа, или са ликом сатане; а после васкрсења из мртвих, не само душа, већ и тело, примају образ онога, чему је човек служио. У томе је тајна раја и пакла, вечног блаженства и вечних мука.

Грех има своје апологете; са сваким веком њихов број се увећава, а са сваком деценијом њихов карактер постаје све наглијим и циничнијим.

Савремени оригенисти сачињавају нове теорије да би успокојили грешника. Приклањајући се његовом узглављу, они му, као Шехерезада Ал Рашиду, говоре бајке, само не из „Хиљаду и једне ноћи“, већ из Оригеновог и Карпократовог предања. Њихов главни догмат - коначно свеспасење.

Али Господ је на земљу донео не мир са грехом и сатаном, већ огњени мач благодати, који ће заувек да раздели добро и зло. Оптичка варка ће се завршити и наступиће горко буђење.

Архимандрит Рафаил Карелин


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.