header image
НАСЛОВНА СТРАНА
Нови афрички православци Штампај Е-пошта
уторак, 08 децембар 2009

Нови африЧки православци

Image        У 26. недељу по Духовима, 6. децембра на дан св.Амфилохија Иконијског, св. Григорија и св. Александра Невског, у српском православном храму св. апостола Томе у Јоханесбургу у духовној радости је обављено још једно крштење припадника локалног афричког Суту племена.

Свету Тајну Крштења су обавили архимандрит Пантелејмон старешина храма св. апостола Томе и отац Атанасије (Акунда) православни свештеник рођен у селу Ебукуби у Западној Кенији који је био и кум на крштењу. Са благословом кума оца Атанасија, две новокрштене Суту афричке девојчице су добиле имена Катхрин-Катарина (по св. Великомученици Екатерини) и Саломy-Саломија (по жени  Мироносици Саломији).

Отац Атанасије (Акунда) је о Православљу учио од својих родитеља и у Православној теолошкој школи Макарија Трећег у Најробију (Кенија). Затим је дипломирао (Мисија и Евангелизација) на Грчком Православном Универзитету Светог Крста у Бостону (САД), а докторирао теологију (Одсек за Мисију) на Универзитету Јужне Африке (УНИСА). Отац Атанасије је данас члан Мисионарског одбора Митрополије Јоханесбуршко-преторијске, ректор и предавач у Семинарији Патријарха Петра у Јоханесбургу и служи као парохијски свештеник у Јоханесбургу. Аутор је књиге: “Личност Духа Светога у мисији”. Он ће се заједно са свима нама духовно бринути о томе да Катарина и Саломија и сви чланови породице Мпхела, рођаци и пријатељи, узрастају и јачају у Православној вери. Да буду добар пример осталим својим сународницима и да на тај начин и сами мисионаре и проповедају Православље у свом месту живљења.

Слика 1
Image
 
 
Слика 2
Image
 
Слика 3
Image
 
Слика 4
Image
 
Слика 5
Image
 
 
Слика 6
Image

 

Чланови Црквеног Одбора у Јоханесбургу

Последњи пут ажурирано ( уторак, 08 децембар 2009 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 71 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

Тело не може ни љубити ни мрзети. Не може се тело заљубити у тело. Способност за љубав припада души. Кад се душа заљуби у тело, то није љубав но жеља, пожуда. Кад се душа заљуби у душу, не кроз Бога, то је или дивљење или сажаљење. Кад се пак душа кроз Бога заљуби у душу, без обзира на изглед тела (лепоту, ругобу), то је љубав. То је права љубав, кћери моја. А у љубави је живот.

Свети Владика Николај, "Касијана"

Научник привлачи знањем, богаташ богатством, леполик лепотом, вештак вештином. Свак од њих привлачи ограничен број лица. Једино љубав привлачи сва људска бића. Привлачност љубави је неограничена. И учен и неук, и богат и сиромах, и вешт и невешт, и леп и ружан, и здрав и болестан, и млад и стар – сви хоће да буду љубљени. Христос је распростро своју љубав на све, и љубављу привукао к себи све. Својом љубављу Он је обухватио и мртве, давно иструлеле и од људи заборављене.

Свети Владика Николај , "Касијана"

Човек и мртав жели да буде љубљен. И после смрти бори се против смрти. Зато се многи труде, да завештањима и задужбинама обезбеде љубав према себи и после смрти. И жив и мртав човек жели да буде љубљен. Сродници могу да имају љубав према умрлим сродницима. А Христос рече: „Кад ја будем подигнут од земље, све ћу привући к себи“ (Јован. 12, 32). Подигнут на крст Он је својом жртвом из љубави према свима привукао к себи све, чак и душе умрлих из Ада. Пре Христа, кћери моја, није постојала наука о љубави, нити религија љубави.

Свети Владика Николај, "Касијана"


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.