header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow БОРБА ЗА ВЕРУ arrow Уочи 25. годишњице најскандалознијег екуменистичког скупа у историји - 1. део (видео)
Уочи 25. годишњице најскандалознијег екуменистичког скупа у историји - 1. део (видео) Штампај Е-пошта
уторак, 25 октобар 2011

 27. октобра навршава се 25 година од најскандалознијег екуменистичког скупа у историји – „Молитве за мир“ у Асизију. Уочи ове тужне годишњице објавићемо неколико видео записа и других докумената који су у вези са овом демонстрацијом религијског синкретизма и политичког глобализма.

         Уредништво

+++

ЕКУМЕНИЗАМ - РЕЛИГИЈА АНТИХРИСТА

Поштовани посетиоци,

Вашој пажњи препоручујемо видео запис такозване „Молитве за мир“, одржане у Асизију 27. октобра 1986. године, који по први пут објављујемо на вашем и нашем сајту. 

 „Молитва за мир“ у Асизију одржана је на иницијативу папе Јована Павла II и била је прва међурелигијска молитва за мир у свету. На скупу је присуствовало 150 представника разних религија, између којих и надбискуп кентерберијски Роберт Ранем, мати Тереза из Калкуте, Далај лама, јудаисти, мухамеданци, индуисти, Сики, будисти, шинтоисти, индијански шаманисти па чак и неки сатанослужитељи разних дивљих племена Африке и америчких Индијанаца. Присутни су били и неки „православни“: цариградски архиепископ тијатирски Методије и митрополит Филарет (Денисенко), касније изазивач раскола на Украјини, представници  Финске, Чехословачке, Бугарске, Руске, Грузијске и Антиохијске Православне Цркве.  Заједничко мољење свих присутних религиозних група обављено је у базилици „Света Марија Ангела“ у Асизију.  

Папа је гануто посматрао своје званице и „са побожношћу“ гледао на „лулу мира“, коју су пушиле у част великог небеског духа две индијанске поглавице. По речима Људмиле Перепјолкине „један од  њих изјавио је тада, да 'пре него што нађемо мир унутра у својим лицима, треба да га успоставимо на земљи', изражавајући тиме потпуну супротстављеност своје религије Хришћанству. А у храму Светог Гргура индијански поглавица из Америке изјавио је да се, напоредо са традиционалним демонослужењем коме је одан и које на овом скупу представља, осећа у исти мах и римокатоликом“.

 Коментар дешавања обухваћених видео записом дат је на руском језику, али се кључни моменти могу разумети и без дубљег познавања овог језика.

Уредништво

 

Последњи пут ажурирано ( среда, 26 октобар 2011 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 76 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

 Грех је окултна појава, то је изазов Богу, у име илузорне слободе, то је жеља човека да оскврни и уништи образ Божији у својој души. Грех је бесмислен и безобразан, али је он привлачан управо својом бестидношћу. Зашто се таквим захтевом траже најциничније књиге и развратне слике? Управо зато што су они сазвучни страстима и сликама, које се крију у дубинама људске подсвести.

Људи на екрану са великим интересом гледају на слике насиља и ругања над људским телом, као да су хипнотисани том мрачном фантазмагоријом. У сатанистичким сектама садизам и разврат се јављају ритуалима ноћних оргија. Сада хоће да претворе сабат вештица у очаравајући спектакл.

Свети говоре да спасење почиње са виђењем својих грехова. Прво дејство благодати јесте зрак, који је усмерен у дубину душе, у коме човек види себе, покривеног крастама греха, као прокажени са чировима. Пред њим се откривају страсти, као чудовиште које обитава у срцу. Ако се душа не бори са грехом, и покорава му се, онда она сама постаје демоноподобна и демоно-образна. Угризи савести нам говоре о томе, али се само после смрти открива сав демонизам греха, и душа задрхти од ужаса, што остаје у вечности са грехом, као са неизбрисивим печатом одбацивања.

Из утробе земног живота, душа се рађа у вечност, или са ликом Христа, или са ликом сатане; а после васкрсења из мртвих, не само душа, већ и тело, примају образ онога, чему је човек служио. У томе је тајна раја и пакла, вечног блаженства и вечних мука.

Грех има своје апологете; са сваким веком њихов број се увећава, а са сваком деценијом њихов карактер постаје све наглијим и циничнијим.

Савремени оригенисти сачињавају нове теорије да би успокојили грешника. Приклањајући се његовом узглављу, они му, као Шехерезада Ал Рашиду, говоре бајке, само не из „Хиљаду и једне ноћи“, већ из Оригеновог и Карпократовог предања. Њихов главни догмат - коначно свеспасење.

Али Господ је на земљу донео не мир са грехом и сатаном, већ огњени мач благодати, који ће заувек да раздели добро и зло. Оптичка варка ће се завршити и наступиће горко буђење.

Архимандрит Рафаил Карелин


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.