header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow ЕПАРХИЈСКЕ НОВОСТИ arrow Правоверни епископи Никанор банатски и Гeоргије канадски служили у манастиру Војловици
Правоверни епископи Никанор банатски и Гeоргије канадски служили у манастиру Војловици Штампај Е-пошта
понедељак, 04 мај 2015

 ВЛАДИКА ГЕОРГИЈЕ СЛУЖИО У ВОЈЛОВИЦИ;

ПОВОДОМ ОДЛУКЕ СИНОДА О ПРИВРЕМЕНОМ РАЗРЕШЕЊУ ВЛАДИКЕ ГЕОРГИЈА

        Епископ канадски Г. Георгије служио је у недељу, 3. маја, у манастиру Светог Архангела Гаврила у Војловици, у Панчеву, заједно са надлежним Епископом банатским Г. Никанором.

На овај дан манастир у Војловици обележава преславу – Светог Николаја Српског. Свети Владика Николај провео је у овом манастиру из 14. века неко време након повратка из концентрационог логора у Дахау.

Са владикама Никанором и Георгијем служила су четири свештеника и ђакон из Епархије банатске.

 

ПОВОДОМ ОДЛУКЕ СВЕТОГ АРХИЈЕРЕЈСКОГ СИНОДА
О ПРИВРЕМЕНОМ РАЗРЕШЕЊУ ЕПИСКОПА КАНАДСКОГ Г. ГЕОРГИЈА ДУЖНОСТИ УПРАВЉАЊА ЕПАРХИЈОМ КАНАДСКОМ

 

УСТАВ СРПСКЕ ПРАВОСЛАВНЕ ЦРКВЕ
Члан 111
Епархијског Архијереја може Свети архијерејски сабор са управе уклонити само по канонској осуди, или га разрешити по доказаној немоћи, или по установљеном престанку једнога од услова из члана 104 [услови за избор Архијереја], као и на основу оправдане молбе за пензију.

Члан 112
Упражњеном епархијом управља администратор, кога именује Свети архијерејски синод. Избор архијереја упражење епархије има се извршити у року предвиђеним канонима.
Док је епископска столица упражњена, не може се започињати никакав посао који би се тицао епархиске оганизације, нити се могу изводити какве важне промене у пословима који су за време управљања бишег епархиског Архијереја били започети.

СТАТУТ ЕПАРХИЈЕ КАНАДСКЕ
19.7.
Место епархијског Архијереја упражњава се смрћу, добровољним одласком у пензију, лекарски доказаном немоћи, премештајем по сопственом тражењу или смењивањем на основу канонске кривице, по пресуди.

19.9.
Док је епископска столица упражњена, не може се започињати никакав посао који би се тицао епархијске оганизације, нити се могу изводити какве важне промене у пословима који су за време управљања бишег Епархијског Архијереја били започети.

 

Извор: Нови сајт Епархије канадске http://www.istocnik-istine.com/

(Подсећамо да се стари сајт Епархије канадске „Источник“ налази у рукама завереника – нап. „Борба за веру“)

Последњи пут ажурирано ( понедељак, 04 мај 2015 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 48 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

 Грех је окултна појава, то је изазов Богу, у име илузорне слободе, то је жеља човека да оскврни и уништи образ Божији у својој души. Грех је бесмислен и безобразан, али је он привлачан управо својом бестидношћу. Зашто се таквим захтевом траже најциничније књиге и развратне слике? Управо зато што су они сазвучни страстима и сликама, које се крију у дубинама људске подсвести.

Људи на екрану са великим интересом гледају на слике насиља и ругања над људским телом, као да су хипнотисани том мрачном фантазмагоријом. У сатанистичким сектама садизам и разврат се јављају ритуалима ноћних оргија. Сада хоће да претворе сабат вештица у очаравајући спектакл.

Свети говоре да спасење почиње са виђењем својих грехова. Прво дејство благодати јесте зрак, који је усмерен у дубину душе, у коме човек види себе, покривеног крастама греха, као прокажени са чировима. Пред њим се откривају страсти, као чудовиште које обитава у срцу. Ако се душа не бори са грехом, и покорава му се, онда она сама постаје демоноподобна и демоно-образна. Угризи савести нам говоре о томе, али се само после смрти открива сав демонизам греха, и душа задрхти од ужаса, што остаје у вечности са грехом, као са неизбрисивим печатом одбацивања.

Из утробе земног живота, душа се рађа у вечност, или са ликом Христа, или са ликом сатане; а после васкрсења из мртвих, не само душа, већ и тело, примају образ онога, чему је човек служио. У томе је тајна раја и пакла, вечног блаженства и вечних мука.

Грех има своје апологете; са сваким веком њихов број се увећава, а са сваком деценијом њихов карактер постаје све наглијим и циничнијим.

Савремени оригенисти сачињавају нове теорије да би успокојили грешника. Приклањајући се његовом узглављу, они му, као Шехерезада Ал Рашиду, говоре бајке, само не из „Хиљаду и једне ноћи“, већ из Оригеновог и Карпократовог предања. Њихов главни догмат - коначно свеспасење.

Али Господ је на земљу донео не мир са грехом и сатаном, већ огњени мач благодати, који ће заувек да раздели добро и зло. Оптичка варка ће се завршити и наступиће горко буђење.

Архимандрит Рафаил Карелин


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.