header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow ПРАВОСЛАВЉЕ-актуелно arrow Митрополит пирејски Серафим против содомије
Митрополит пирејски Серафим против содомије Штампај Е-пошта
среда, 01 фебруар 2017

 Митрополит пирејски Серафим обратио се окружном посланицом својој пастви која је била прочитана у свим храмовима митрополије пирејске на богослужењу у недељу, 29. јануара 2017. године.

Јерарх Грчке Правослане Цркве, нашироко познат као ревнитељ традиционализма, позива родитеље и старатеље ученика да изразе протест и поднесу свој захтев школским руководствима да се њихова деца ослободе од учешћа у тематској недељи за „деконструкцију гендерних стереотипа“. Ова манифестација се одржава у грчким средњим школама, а у складу са циркуларним писмом министарства за образовање, научна истраживања и верска питања.

 У својој посланици, чији је садржај пренела и грчка информативна агенција црквених новости „Ромфеа“, митрополит Серафим, између осталог, пише: „Данас сатана поново подиже главу и отворено прети да уништи све оно што је добро, узвишено, морално, духовно, хришћанско и у складу са Јеванђељем и светоотачком традицијом, што је већ достигнуто у претходним временима у животу и деловању Православне Цркве. Он покушава да заведе човека, чији је циљ битисања потчињавање тела духу, продуховљење и обожење благодаћу, а не, обрнуто, потчињавање духа телу. То је кварање плана Тројичног Бога о човеку. Сатана жели да човек постане роб телу, задовољствима, греху и материјалним а не духовним стварима, попут бесловесних животиња“.

Митрополит Серафим у свом писму истиче да „Православна Црква поштује лични и приватни живот свакога човека, као и његову одговорност за слободу избора“. Црква, по његовим речима, нема никакву намеру да се меша у ту слободу. Истовремено, Црква не може да не реагује на активности које „преступно подривају човекову онтологију и физиологију“, распаљују ниске страсти, пропагирају „хомосексуализам, педофилију и скотолоштво“, што је „неопростив и гнусан злочин против вечног Бога и човекове личности, који је потпуно сравњив са грехом Содома и Гоморa“.

 Митрополит Серафим наглашава да Библија, која „изражава вољу Бога, Створитеља човека“, „осуђује хомосексуализам као страст, бешчашће и срамоту, који је био кажњен ватром и сумпором у Содому и Гомору“. „За све Свете Оце, хомосексуализам је најодвратнији и најнечистији грех презрен од Бога – Творца“, - истиче грчки јерарх.

 „Јавно испољавање хомосексуалности, осим тога што вређа јавни морал и нашу религијску свест, младима шаље поруку абнормалног сексуалног понашања и урушава темеље грчке породице и друштва у условима оштрих демографских проблема, изазива психопатолошка растројства код деце, коју су васпитавали хомосексуални парови“, - подвлачи у својој посланици митрополит Серафим.

По материјалу са: „Седмица.ру“

Превод и приређивање: „Борба за веру“

Последњи пут ажурирано ( среда, 01 фебруар 2017 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 26 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

Тело не може ни љубити ни мрзети. Не може се тело заљубити у тело. Способност за љубав припада души. Кад се душа заљуби у тело, то није љубав но жеља, пожуда. Кад се душа заљуби у душу, не кроз Бога, то је или дивљење или сажаљење. Кад се пак душа кроз Бога заљуби у душу, без обзира на изглед тела (лепоту, ругобу), то је љубав. То је права љубав, кћери моја. А у љубави је живот.

Свети Владика Николај, "Касијана"

Научник привлачи знањем, богаташ богатством, леполик лепотом, вештак вештином. Свак од њих привлачи ограничен број лица. Једино љубав привлачи сва људска бића. Привлачност љубави је неограничена. И учен и неук, и богат и сиромах, и вешт и невешт, и леп и ружан, и здрав и болестан, и млад и стар – сви хоће да буду љубљени. Христос је распростро своју љубав на све, и љубављу привукао к себи све. Својом љубављу Он је обухватио и мртве, давно иструлеле и од људи заборављене.

Свети Владика Николај , "Касијана"

Човек и мртав жели да буде љубљен. И после смрти бори се против смрти. Зато се многи труде, да завештањима и задужбинама обезбеде љубав према себи и после смрти. И жив и мртав човек жели да буде љубљен. Сродници могу да имају љубав према умрлим сродницима. А Христос рече: „Кад ја будем подигнут од земље, све ћу привући к себи“ (Јован. 12, 32). Подигнут на крст Он је својом жртвом из љубави према свима привукао к себи све, чак и душе умрлих из Ада. Пре Христа, кћери моја, није постојала наука о љубави, нити религија љубави.

Свети Владика Николај, "Касијана"


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.