header image
НАСЛОВНА СТРАНА
Ексклузивно на „Борби за веру“ – украден старозаветни Ковчег Завета? Штампај Е-пошта
уторак, 23 децембар 2014

 Из тајног светилишта у Етиопији украден Ковчег Завета пророка Мојсија

Ко се неће сетити чувеног филма у коме Харисон Форд игра Индијану Џонса? Е, па, оно што беше на филму, сада се десило у стварности – дошли су загонетни отимачи, и отели Ковчег…

 Зашто?

Православни знају: антихрист ће бити цар који ће седети у Трећем храму у Јерусалиму.

 Како се може изградити Трећи храм?

Само ако се сруше џамије Ал Акса и Омарова.

Како је то могуће?         

То је могуће само ако у неком глобалном рату (Трећем светском?) однекуд „залутају“ ракете, и сруше ове џамије.

Да би Трећи храм функционисао, потребно је припремити све, од жреца до животињских жртава. То је, веле, спремно.

Потребан је и Синедрион да прогласи „месију“. Обновљен 2005.

Али, у олтару је потребан Ковчег Завета.

Украден?

Или је то неки нови Холивуд?   

Време ће брзо показати.

Уредништво

 

+ + +

 Архиепископ јерусалимски Абуне, патријарх нехалкидонске Етиопске цркве (као монотелити, Етиопљани су инославни, јер не признају одлуке свих Седам Васељенских Сабора - нап. "Борба за веру"), издао је саопштење у коме се каже да је из тајног светилишта украден Ковчег Завета – управо онај у који је пророк Мојсије положио плоче с десет Божијих заповести.

Тај ковчег, у коме су се налазиле плоче с десет Божијих заповести, од 60-тих година прошлог века чувао се у граду Аксум на северу Етиопије, у капели храма Свете Марије Сионске. По патријарховим речима, капелу је чувала група свештенослужитеља, који нису били посебно војно обучени. Отимачи су долетели са два црна, необележена хеликоптера. Они су најпре употребили неки гас и успавали чуваре, а потом су упали у светилиште. 

Капела у којој се налазио улаз у светилиште

Нападачи, којих је било између 12 и 16, били су одевени у црне војне униформе и опремљени средствима за ноћно осматрање. Личили су на елитне војне специјалце. Два црна војна хеликоптера долетела су са истока и приземила се 500 метара од капеле цркве Свете Марије Сионске, у којој се налазио тајни пролаз до подземног склоништа, где је био скривен Ковчег завета.

Ковчег Завета

Ковчег Завета сматра се једном од главних хришћанских светиња.  То је специјални ковчег направљен од акације, са златном интарзијом и поклопцем од чистог злата. У њега је полаган златни сасуд са небеском маном (храна којом је Бог 40 година хранио Јевреје у пустињи, на њиховом путу од Египта до Обећане земље – нап. „Борба за веру“), жезал Аронов и две таблице са десет старозаветних заповести, које је Бог дао Мојсију на планини Синај. Пре око три хиљаде година, у време цара Соломона, древни Јевреји су изгубили Ковчег у коме су се чувале древне реликвије.

Абуне Матијас

Етиопска црква је тврдила да управо она чува знаменити Ковчег Завета - онај у који је Мојсије положио плоче с десет Божијих заповести. Само једном монаху је било дозвољено да виђа Ковчег у светилишту сакривеном у подземним катакомбама.

Помен на последњи стварни сусрет с Ковчегом Завета односи се на годину 586. пре Христа. Он је био сакривен, заједно са другим предметима из првог храма, у пећини под Голготом, пре него што је цар Навукодонозор заузео Јерусалим 587. године и спалио храм. Постоји списак ствари однесених у Вавилон (2.Царевима, глава 25), али Ковчег Завета се ту не помиње!

Потрагом за Ковчегом бавили су се многи – крсташи, темплари, језуити, масони, авантуристи и војници, али до сада - сви без успеха. Почетком 90-тих година прошлог века, англикански истраживач Грем Хенкок, пронашао је трагове ове древне светиње у Етиопији. Зашто баш тамо? По мишљењу Хенкока, Ковчег је био однесен из Јерусалимског храма 600 година пре Христовог Рођења, пошто је постојала опасност да га оскрнави незнабожачки цар. У току 200 година светињу су, у Египту, чували ортодоксни Јевреји, а касније се појавила у Етиопији.

370. године по Христовом Рођењу, Ковчег је био пренесен у краљевски град Аксум (краљу који је примио хришћанство), где је чуван до данас. За многе је непознаница, да је Етиопија држава древне цивилизације и културе, у којој се у манстирима чувају рукописи на арамејском језику, стари хиљаду година.

По предању, појављивање Јевреја у Етиопији повезано је или с вавилонским ропством или с разрушењем Јерусалима од стране римског императора Тита.

У етиопском граду Аксум чак су и деца добро знала где се налази светиња, сакривена од читавог света. Као и већина православних хришћана Етиопије, сви житељи овог прашњавог и од ветрова незаштићеног града били су уверени да је Ковчег уредно склоњен у камену капелу највеће цркве у граду, и да је чувао њихову земљу у току три миленујума.

Хиљаде људи из читаве земље притицало је цркви Аксума у време празника Тимка – локалног празника крштења Исуса Христа. У центру празновања били су „таботе“ – ритуални предмети, који се чувају у сваком храму и символишу Ковчег. Нигде у хришћанском свету, осим у Етиопији, не постоји такво јединствено фокусирање на ту епизоду из Старог Завета.

Ковчег Завета

 „Ја могу да разумем скептицизам странаца према нашој светињи, - рекао је Мерса Бели, главни свештеник Аксума, који је удаљен 600 километара од главног града земље, Адис Абебе. - Они немају нашу веру. Бог је знао да су управо Етиопљани најспремнији да приме Његову веру, и зато је Ковчег Завета сместио овде“.

Пустињак, који је чувао Ковчег, није смео да прекида свештени пост до краја свог живота, и смео је да додирне Ковчег само по наступању Страшног Суда. У капелу нису пуштали никога, чак ни главног архијереја. Зато се, званично, сматра да, до сада, нико није видео Ковчег Завета. Међутим, неки свештеници из Аксума су тврдили да су видели Ковчег, али им је забрањено да о томе говоре. На пример, патријарх Етиопске цркве Абун Паулос је изјавио да Ковчег изгледа управо онако како је описан у Библији. То јест, то је дрвена кутија са златним поклопцем, увенчана са два крилата златна херувима, а унутра ње су две таблице са јеврејским натписима.

Крађа Ковчега је свакако драматична вест за Етиопску цркву (али и велики знак о скором обнављању Соломоновог храма и доласку Антихриста – нап. „Борба за веру“), како због престижа који доноси поседовање ових реликвија, тако и због мнобројних ритуала везаних за њих. Његова Светост Абуне Матијас је био видно узбуђен на конференцији за многобројне новинаре, који су се расплакали када су чули вест.

По материјалу са earth-chronicles.ru и worldnewsdailyreport.com

Последњи пут ажурирано ( среда, 24 децембар 2014 )
 
< Претходно   Следеће >

Србска Православна Црква

Serbian Orthodox Church

УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 42 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА
ПОДРЖИТЕ РАД "БОРБЕ ЗА ВЕРУ

 

"Тешко је замислити хришћанина да под оваквом претњом може бити неутралан, а два пута теже замислити православног Србина, да може стајати по страни и безучасно посматрати борбу између крстоносаца и крстоломаца. Бити неутралан,  није одлика српског народа".
Свети Владика Николај


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.