header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow ПРАВОСЛАВЉЕ-актуелно arrow А Синодрионови првосвештеници и даље ћуте...
А Синодрионови првосвештеници и даље ћуте... Штампај Е-пошта
четвртак, 26 јул 2018

 Како јављају сарадници „Борбе за веру“, епископ милешевски Атанасије Ракита јутрос је опет био у алкохолисаном стању, и то у толикој мери да је са патерицом (владичанским штапом) полупао два ормара у владичанском двору и све што је било у њима. По двору је распршено стакло и предмети који су били у ормарима.

        Шта је прави повод за овакав испад епископа Атанасија није познато, али се претпоставља да је у питању страх изазван чињеницом да га је патријарх Иринеј у Подгорици у протеклу недељу (на хиротонији епископа Методија) потпуно игнорисао. Прошао је поред њега, што би се рекло, као поред турског гробља. Ни једну једину реч нису проговорили.
 
 42. Апостолско правило:
 Епископ или свештеник или ђакон, који се предаје игри (коцкању) и пијанству, или нека престане, или нека буде свргнут.
 

 Шта ће се даље догађати и када, нико не зна, па ни сам патријарх.

Наши сарадници такође јављају да је и патријарх у страху - плаши се да ће клупко наставити даље да се одмотава и да ће се отворити још неке афере, што би на крају могло довести до самог врха екуменистичко-новотарске јерархије.

Последњи пут ажурирано ( четвртак, 26 јул 2018 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 43 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

 Грех је окултна појава, то је изазов Богу, у име илузорне слободе, то је жеља човека да оскврни и уништи образ Божији у својој души. Грех је бесмислен и безобразан, али је он привлачан управо својом бестидношћу. Зашто се таквим захтевом траже најциничније књиге и развратне слике? Управо зато што су они сазвучни страстима и сликама, које се крију у дубинама људске подсвести.

Људи на екрану са великим интересом гледају на слике насиља и ругања над људским телом, као да су хипнотисани том мрачном фантазмагоријом. У сатанистичким сектама садизам и разврат се јављају ритуалима ноћних оргија. Сада хоће да претворе сабат вештица у очаравајући спектакл.

Свети говоре да спасење почиње са виђењем својих грехова. Прво дејство благодати јесте зрак, који је усмерен у дубину душе, у коме човек види себе, покривеног крастама греха, као прокажени са чировима. Пред њим се откривају страсти, као чудовиште које обитава у срцу. Ако се душа не бори са грехом, и покорава му се, онда она сама постаје демоноподобна и демоно-образна. Угризи савести нам говоре о томе, али се само после смрти открива сав демонизам греха, и душа задрхти од ужаса, што остаје у вечности са грехом, као са неизбрисивим печатом одбацивања.

Из утробе земног живота, душа се рађа у вечност, или са ликом Христа, или са ликом сатане; а после васкрсења из мртвих, не само душа, већ и тело, примају образ онога, чему је човек служио. У томе је тајна раја и пакла, вечног блаженства и вечних мука.

Грех има своје апологете; са сваким веком њихов број се увећава, а са сваком деценијом њихов карактер постаје све наглијим и циничнијим.

Савремени оригенисти сачињавају нове теорије да би успокојили грешника. Приклањајући се његовом узглављу, они му, као Шехерезада Ал Рашиду, говоре бајке, само не из „Хиљаду и једне ноћи“, већ из Оригеновог и Карпократовог предања. Њихов главни догмат - коначно свеспасење.

Али Господ је на земљу донео не мир са грехом и сатаном, већ огњени мач благодати, који ће заувек да раздели добро и зло. Оптичка варка ће се завршити и наступиће горко буђење.

Архимандрит Рафаил Карелин


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.