header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow ЕПАРХИЈСКЕ НОВОСТИ arrow Писмо Управног одбора Епархије канадске Синоду СПЦ
Писмо Управног одбора Епархије канадске Синоду СПЦ Штампај Е-пошта
четвртак, 26 март 2015

 У Епархију канадску стигло је обавештење да Комисија Светог архијерејског синода СПЦ, чији је задатак да испита притужбе на стање у овој епархији, долази у Канаду у недељу, 29. марта, и да почиње са радом у понедељак, 30. марта.

Обавештење је 24. марта потписао нови председник Комисије, Епископ рашко-призренски Г. Теодосије, који је именован на ту позицију након што је Свети архијерејски синод, са истим датумом, уважио захтев Епископа зворничко-тузланског Г. Хризостома да буде ослобођен ове обавезе „из здравствених разлога“.

Пошто до сада Комисија није Епископу канадском и Епархијском савету доставила никакву документацију нити обавестила о начину рада, Епархијски управни одбор, у духу одлука Епархијског савета од 6. марта ове године којима се тражи транспарентност у раду Комисије,  ставља јавности на увид свој допис Светом архијерејском синоду са седнице одржане 18. марта. Тај допис одговор је на претходну одлуку Светог архијерејског синода о именовању другог састава Комисије (од 10. марта), а која је била насловљена на Епархијски управни одбор а не на Епископа канадског. Епископ канадски није присуствовао овој седници.

Ни Свети архијрејски синод ни Комисија нису одговорили Епархијском управном одбору на писмо. 

др Давор Миличевић

Писмо ЕУО Св.Архијерејском Синоду СПЦ –pdf file

Извор: "Источник"

Последњи пут ажурирано ( четвртак, 26 март 2015 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 35 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

 Грех је окултна појава, то је изазов Богу, у име илузорне слободе, то је жеља човека да оскврни и уништи образ Божији у својој души. Грех је бесмислен и безобразан, али је он привлачан управо својом бестидношћу. Зашто се таквим захтевом траже најциничније књиге и развратне слике? Управо зато што су они сазвучни страстима и сликама, које се крију у дубинама људске подсвести.

Људи на екрану са великим интересом гледају на слике насиља и ругања над људским телом, као да су хипнотисани том мрачном фантазмагоријом. У сатанистичким сектама садизам и разврат се јављају ритуалима ноћних оргија. Сада хоће да претворе сабат вештица у очаравајући спектакл.

Свети говоре да спасење почиње са виђењем својих грехова. Прво дејство благодати јесте зрак, који је усмерен у дубину душе, у коме човек види себе, покривеног крастама греха, као прокажени са чировима. Пред њим се откривају страсти, као чудовиште које обитава у срцу. Ако се душа не бори са грехом, и покорава му се, онда она сама постаје демоноподобна и демоно-образна. Угризи савести нам говоре о томе, али се само после смрти открива сав демонизам греха, и душа задрхти од ужаса, што остаје у вечности са грехом, као са неизбрисивим печатом одбацивања.

Из утробе земног живота, душа се рађа у вечност, или са ликом Христа, или са ликом сатане; а после васкрсења из мртвих, не само душа, већ и тело, примају образ онога, чему је човек служио. У томе је тајна раја и пакла, вечног блаженства и вечних мука.

Грех има своје апологете; са сваким веком њихов број се увећава, а са сваком деценијом њихов карактер постаје све наглијим и циничнијим.

Савремени оригенисти сачињавају нове теорије да би успокојили грешника. Приклањајући се његовом узглављу, они му, као Шехерезада Ал Рашиду, говоре бајке, само не из „Хиљаду и једне ноћи“, већ из Оригеновог и Карпократовог предања. Њихов главни догмат - коначно свеспасење.

Али Господ је на земљу донео не мир са грехом и сатаном, већ огњени мач благодати, који ће заувек да раздели добро и зло. Оптичка варка ће се завршити и наступиће горко буђење.

Архимандрит Рафаил Карелин


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.