header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow СВЕТА ЛИТУРГИЈА arrow Патријарх Кирил одслужио новотарску литургију у част јубилеја митрополита Илариона (фото)
Патријарх Кирил одслужио новотарску литургију у част јубилеја митрополита Илариона (фото) Штампај Е-пошта
среда, 27 јул 2016
         Дана 24. јула 2016. године руски патријарх Кирил одслужио је божаствену литургију у московском храму посвећеном икони Божије Матере „Свих жалосних радост“. На богослужењу су биле узнесене молитве за настојатеља овог храма, митрополита волоколамског Иларина Алфејева, поводом његовог 50. рођендана.

Овај догађај послужио је као повод за радикално кршење православног богослужбеног поретка и традиције, тако што су у средину храма, по примеру руских обовљенаца-живоцрквеника с почетка 20. века, а такође и римокатоличких модерниста епохе Другог ватиканског концила, - били постављени други Престо и Жртвеник (док су притом први Престо и Жртвеник и даље били у олтару).

Занимљиво је да је на прослави рођендана митрополита Илариона, руског Иринеја Буловића, био присутан и епископ бачки Иринеј Буловић, водећи екумениста и новотарац Београдске патријаршије, који ових дана глуми Светог Марка Ефеског, одбијањем да потпише критски докуменат „Однос Православне Цркве према осталом хришћанском свету“, чиме сакупља јефтине поене међу наивним српским ревнитељима.  

Како би цењени посетиоци „Борбе за веру“ могли правилно да сагледају размере учињеног безакоња у Москви и донесу исправан суд о размерама и далекосежности његових негативних последица по Православље у Руској Цркви, њиховој пажњи препоручујемо два текста:

1. Просветитељи РПЦркве о богослужбеним реформама ;

2. Николај Каверин: Остварује се машта руских новотараца - у Москви граде храмове са ниским иконостасом.

24. јули 2016. године, московски храм „Свих жалосних радост“, свети престо на средини храма -
по угледу на руске обновљенце с почетка 20. века и римокатоличке јеретике
 
На фотографији: обични римокатолички храм са три престола
 
Невиђено безакоње у савременој Руској Цркви: митрополит Иларион врши проскомидију на средини храма
 
Још једна новотарија руских новообновљенаца: патријарх Кирил за време литургије седи на амвону, уместо на Горњем месту у олтару
 
Детаљ са литургије
 
Детаљ са литургије
 
Детаљ са литургије: са десне стране митрополита Илариона видимо епископа бачког Иринеја Буловића
 

Приређивач: „Борба за веру“

Последњи пут ажурирано ( среда, 27 јул 2016 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 9 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

 Грех је окултна појава, то је изазов Богу, у име илузорне слободе, то је жеља човека да оскврни и уништи образ Божији у својој души. Грех је бесмислен и безобразан, али је он привлачан управо својом бестидношћу. Зашто се таквим захтевом траже најциничније књиге и развратне слике? Управо зато што су они сазвучни страстима и сликама, које се крију у дубинама људске подсвести.

Људи на екрану са великим интересом гледају на слике насиља и ругања над људским телом, као да су хипнотисани том мрачном фантазмагоријом. У сатанистичким сектама садизам и разврат се јављају ритуалима ноћних оргија. Сада хоће да претворе сабат вештица у очаравајући спектакл.

Свети говоре да спасење почиње са виђењем својих грехова. Прво дејство благодати јесте зрак, који је усмерен у дубину душе, у коме човек види себе, покривеног крастама греха, као прокажени са чировима. Пред њим се откривају страсти, као чудовиште које обитава у срцу. Ако се душа не бори са грехом, и покорава му се, онда она сама постаје демоноподобна и демоно-образна. Угризи савести нам говоре о томе, али се само после смрти открива сав демонизам греха, и душа задрхти од ужаса, што остаје у вечности са грехом, као са неизбрисивим печатом одбацивања.

Из утробе земног живота, душа се рађа у вечност, или са ликом Христа, или са ликом сатане; а после васкрсења из мртвих, не само душа, већ и тело, примају образ онога, чему је човек служио. У томе је тајна раја и пакла, вечног блаженства и вечних мука.

Грех има своје апологете; са сваким веком њихов број се увећава, а са сваком деценијом њихов карактер постаје све наглијим и циничнијим.

Савремени оригенисти сачињавају нове теорије да би успокојили грешника. Приклањајући се његовом узглављу, они му, као Шехерезада Ал Рашиду, говоре бајке, само не из „Хиљаду и једне ноћи“, већ из Оригеновог и Карпократовог предања. Њихов главни догмат - коначно свеспасење.

Али Господ је на земљу донео не мир са грехом и сатаном, већ огњени мач благодати, који ће заувек да раздели добро и зло. Оптичка варка ће се завршити и наступиће горко буђење.

Архимандрит Рафаил Карелин


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.