header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow БОРБА ЗА ВЕРУ
Заједничко читање Символа вере цариградског патријарха Вартоломеја и папе Бенедикта XVI – видео Штампај Е-пошта
БОРБА ЗА ВЕРУ
среда, 20 април 2011

 ЕКУМЕНИЗАМ – РЕЛИГИЈА АНТИХРИСТА

(2)

        На видео запису који доносимо у прилогу видимо цариградског патријарха Вартоломеја I и папу Бенедикта XVI како, 29. јуна 2008.године, заједно, за време „литургије“, изговарају Символ вере. После изговореног Символа вере обојица дају „благослове“ и спуштају се у крипту базилике где се заједно моле на гробу Св. Апостола Петра.
Детаљније...
 
Анатемисање је тежак грех и велико зло Штампај Е-пошта
БОРБА ЗА ВЕРУ
четвртак, 14 април 2011

 Свети Јован Златосути

БЕСЕДА ПРОТИВ ОЛАКОГ АНАТЕМИСАЊА

-О томе да не треба проклињати (анатемисати) ни живе ни мртве-

Данас ћу вам, пак, изговорити одговарајућу беседу о проклињању (анатемисању) и, показавши тежину тога зла које се сматра небитним, тиме затворити необуздана уста (која то чине) и открити вам грех оних који бацају анатему, како се и дешава.

Хоћете ли да чујете шта изрече један свети муж, који пре нас беше прејемник Апостола и који би удостојен мучеништва? Објашњавајући тежину те речи (анатема), он се послужи следећим поређењем: као што се простак, који се у царску одежду (сам) обуче, заједно са својим саучесницима, предаје смрти као тиранин, тако и они, вели он, који злоупотребљавају својство Господње и предају човека црквеној анатеми, подвргавају себе потпуној погибељи, присвајајући себи достојанство Сина Божијега.

Детаљније...
 
Отуђивање православних екумениста од светог Православља Штампај Е-пошта
БОРБА ЗА ВЕРУ
петак, 08 април 2011

 Архимандрит Серафим (Алексијев) и Архимандрит Сергеј (Јазаджиев)

ПРАВОСЛАВНА ЦРКВА НЕ ТРЕБА ДА УЧЕСТВУЈЕ У ЕКУМЕНИСТИЧКОМ САВЕТУ ЦРКАВА

Западни инославни посматрачи сматрају да је учешће Православне Цркве у ЕСЦ веома нелогично и противуречно, ако се има у виду њена тврдња да је она једина истинита Христова Црква.

Детаљније...
 
О. Серафим Роуз: Александар Шмеман - заточеник рационалистичких протестантских идеја Штампај Е-пошта
БОРБА ЗА ВЕРУ
субота, 02 април 2011

 МОДЕРНО АКАДЕМСКО БОГОСЛОВЉЕ

(Извод из књиге јеромонаха Дамаскина „Отац Серафим Роуз – житије и дело“)

Богословље које се учи као наука

обично проучава ствари историјски

и, зато, разумева ствари само са спољашње стране.

Будући да ту нема отачкога подвижништва

и унутарњег опита, ова врста богословља је

пуна нејасности и питања.

Старац Пајсије Светогорац, 1975.

 

Детаљније...
 
Св. патријарх Тихон: Није ли српски народ слабио од хладноће према вери и издаје отачких предања? Штампај Е-пошта
БОРБА ЗА ВЕРУ
среда, 23 март 2011

Слово Светитеља Тихона Cрпском народу*

Не упрежите се у исти јарам с невјерницима
(2 Кор. 6:14)

Овим ријечима почиње данашње апостолско читање и на њима бих хтио да зауставим вашу пажњу, љубљена браћо.

Детаљније...
 
Још...
<< Почетак < Претходна 1 2 3 Следећа > Крај >>

Резултати 106 - 210 of 244
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 54 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

 КЊИГЕ НАШИХ САРАДНИКА НА САЈМУ КЊИГА

Детаљније...

+ + +

Тело не може ни љубити ни мрзети. Не може се тело заљубити у тело. Способност за љубав припада души. Кад се душа заљуби у тело, то није љубав но жеља, пожуда. Кад се душа заљуби у душу, не кроз Бога, то је или дивљење или сажаљење. Кад се пак душа кроз Бога заљуби у душу, без обзира на изглед тела (лепоту, ругобу), то је љубав. То је права љубав, кћери моја. А у љубави је живот.

Свети Владика Николај, "Касијана"

Научник привлачи знањем, богаташ богатством, леполик лепотом, вештак вештином. Свак од њих привлачи ограничен број лица. Једино љубав привлачи сва људска бића. Привлачност љубави је неограничена. И учен и неук, и богат и сиромах, и вешт и невешт, и леп и ружан, и здрав и болестан, и млад и стар – сви хоће да буду љубљени. Христос је распростро своју љубав на све, и љубављу привукао к себи све. Својом љубављу Он је обухватио и мртве, давно иструлеле и од људи заборављене.

Свети Владика Николај , "Касијана"

Човек и мртав жели да буде љубљен. И после смрти бори се против смрти. Зато се многи труде, да завештањима и задужбинама обезбеде љубав према себи и после смрти. И жив и мртав човек жели да буде љубљен. Сродници могу да имају љубав према умрлим сродницима. А Христос рече: „Кад ја будем подигнут од земље, све ћу привући к себи“ (Јован. 12, 32). Подигнут на крст Он је својом жртвом из љубави према свима привукао к себи све, чак и душе умрлих из Ада. Пре Христа, кћери моја, није постојала наука о љубави, нити религија љубави.

Свети Владика Николај, "Касијана"


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.