header image
НАСЛОВНА СТРАНА
Жељко Перовић: И ја сам Владимир Димитријевић! Штампај Е-пошта
уторак, 05 јун 2018

 И ја сам Владимир Димитријевић! И ја, као Владимир, без имало мржње ка грешнику а са пуно презира ка греху, како оном који се угнездио у мојој души, тако и овом који се осилио у наше дане, научно прогласивши себе природним те сада жели да парадира, да се руга српским свецима и мученицима, да скрнави просвету и децу Светога Саве, са Свима Светима изјављујем да је хомосексуализам по учењу наше свете православне вере опак грех

        страст, духовна болест, излечива једино молитвом, постом, сузама покајања, животворним тајнама и врлинама Христовим којима Он већ вековима лечи, исправља и спасава нас грешнике, развратнике, прождрљивце, гордељивце, среброљубце, насилнике, очајнике, убице, па и ове несретне мужеломнике од свакога греха и сваке смрти у својој болници спасења, у Цркви коју ни врата ада, ни једна лажна наука, ни један лоби светских моћника неће разрушити до свршетка века. Апологији православне породице Владимира Димитријевића придодајем три поуке великог српског патријарха господина Павла:

– У Содому и Гомору био је тежак грех хомосексуализма. Лот је покушао да их уразуми, али није вредело. Лот се спасао, а остали су пропали.

– Има о томе у Старом завету. На јужној обали Мртвог мора у Палестини био је град Содом, у коме се покварило и мушко и женско, и деца, у томе погледу. И Бог пошаље три анђела, да се тај град сатре...И онда паде с неба дажд од сумпора и огња и сагоре Содом и сву околину. Ето шта значи тај грех. Бог је створио мушко и женско, и рекао: "Рађајте и множите се." А овде нема никакве могућности зачећа, нема никакве везе са оним због чега је Бог створио мушко и женско. То је само једна развраћеност.

– Очински и матерински нагон je један од најјачих нагона који je дат и има свој дубок смисао. У његовом присуству нема ничег злог, али je зло у његовој злоупотреби. Вајнингер каже да постоји апсолутно мушко и апсолутно женско, не у физиолошком, већ психичком погледу. Ако je човек три четвртине мушко, а остало женско, он тражи жену која je једну четвртину мушко и остало женско, а они су идеална допуна. Хомосексуалци су пола мушко, а пола женско, по Вајнингеру, али нису апсолутно, што значи да могу да се боре против те слабости. Мушко - женски нагон je природан jep je дат од Бога, али ово je потпуна девијација, то je на једној линији која нема везе са Богом. Данас сви хоће само уживање а нико неће да носи свој крст. Није та сексуална енергија посебна енергија. Она je део опште енергије коју ми користимо овако или онако. Калуђери je, на пример, такође поседују, jep су они нормални људи, али je сублимирају и концентришу на духовни правац.

Као православни верник, од свих најгори, молим своје пастире, српске архијереје да у име Светога Саве устану у одбрану српских интелектуалаца који у наше дане трпе невоље због исповедања хришћанских породичних вредности. У току је сеча академских кнезова након чега ће, сасвим је извесно, уследити и сеча владика, непокорних гнусоби опустошења која је све очигледнија. 

 

Жељко Перовић из Пирота

Извор: "Знамење", Пирот

Последњи пут ажурирано ( среда, 06 јун 2018 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 35 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

Тело не може ни љубити ни мрзети. Не може се тело заљубити у тело. Способност за љубав припада души. Кад се душа заљуби у тело, то није љубав но жеља, пожуда. Кад се душа заљуби у душу, не кроз Бога, то је или дивљење или сажаљење. Кад се пак душа кроз Бога заљуби у душу, без обзира на изглед тела (лепоту, ругобу), то је љубав. То је права љубав, кћери моја. А у љубави је живот.

Свети Владика Николај, "Касијана"

Научник привлачи знањем, богаташ богатством, леполик лепотом, вештак вештином. Свак од њих привлачи ограничен број лица. Једино љубав привлачи сва људска бића. Привлачност љубави је неограничена. И учен и неук, и богат и сиромах, и вешт и невешт, и леп и ружан, и здрав и болестан, и млад и стар – сви хоће да буду љубљени. Христос је распростро своју љубав на све, и љубављу привукао к себи све. Својом љубављу Он је обухватио и мртве, давно иструлеле и од људи заборављене.

Свети Владика Николај , "Касијана"

Човек и мртав жели да буде љубљен. И после смрти бори се против смрти. Зато се многи труде, да завештањима и задужбинама обезбеде љубав према себи и после смрти. И жив и мртав човек жели да буде љубљен. Сродници могу да имају љубав према умрлим сродницима. А Христос рече: „Кад ја будем подигнут од земље, све ћу привући к себи“ (Јован. 12, 32). Подигнут на крст Он је својом жртвом из љубави према свима привукао к себи све, чак и душе умрлих из Ада. Пре Христа, кћери моја, није постојала наука о љубави, нити религија љубави.

Свети Владика Николај, "Касијана"


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.