header image
НАСЛОВНА СТРАНА
Владимир Димитријевић: Сексуални преврат – узроци и последице Штампај Е-пошта
уторак, 25 август 2020

 Последња одбрана обичног човека пред моћницима је породица. Ко је сруши, владаће масом уплашених хедонистичких индивидуа.

Хришћанка и јавни радник, Немица Габријела Куби, много је допринела разумевању свега што се око нас дешава својом књигом „Глобална сексуална револуција“. Настојећи да објасни у чему је главни проблем тзв. „сексуалних слобода“, она је истакла:

„Норме које регулишу друштво, како се човек опходи са снагом сексуалне моћи, припадају „оперативном систему“ друштава и стога су веома снажне, заштићене законима и обичајима. Јединствена европска култура дугује свој просперитет строгим сексуалним нормама, односно моногамији, која се крије у брачној заједници мушкарца и жене. Тако је постављен темељ породице. То је била огромна револуција у паганском свету, коју је донео етички монотеизам: постоји само један Бог, Бог је добар и захтева од људи да поштују Његове заповести.“

Рушење је почело. 

ПОЛНОСТ И КУЛТУРА

Превратници, који су желели нови поредак вредности, ударили су на веру у Бога, али и на саму породицу. Преврат је захватио све и довео до колапса демографије европских народа. Габријела Куби истиче: “Мени су се очи отвориле после читања књиге енглеског антрополога Aнвинa са насловом „Секс и култура“ штампане 1934. у Оксфорду. Он је проучавањем различитих култура приметио да висока култура постоји само са високим моралом. Када друштво напусти своје дефиниције сексуалних норми, након само неколико генерација напушта светску историјску позорницу. Демографска промена епохе – сазнање да европско становништво стари, јер се рађа премало деце, а становништво постаје све старије – потврђује тезе Џозефа Анвина.“        

Идеје имају последице. Лоше идеје имају лоше последице.                  

МАРКСИСТИ ПРОТИВ ПОРОДИЦЕ

Један од кључних револуционарних јуришника из доба Француског преврата 1789. године био је Маркиз де Сад, изопаченик који је сматрао да се обрачун са Христом и породицом не може раздвајати. Што је он почео, комунисти су наставили.Енгелс је 1846. године у својој књизи „Порекло породице, приватне својине и државе“ написао: „Прва класна опозиција која се појављује у историји поклапа се са развојем антагонизма између мушкарца и жене у моногамној брачној заједници, а прва класна угњетавања са женским полом од стране мушкараца“.

Габријела Куби наглашава којим путем је кренуо Марксов саборац: „Он је као прво тражио укидање породице, као друго исту врсту интеграција мушкараца и жена у процесу рада, а као треће државно обданиште. До пре неколико деценија у западним друштвима било је јасно да је овакав став комунистичка колективизација, програм који је уништио хришћански систем вредности, а тиме и брак, породицу и веру. Данас се овај програм управо спроводи од стране водећих међународних организација и многих влада у западном свету.“

Совјетски Савез до Стаљина био је средиште сексуалног експерментисања, а Лењинова сарадница мадам Колонтајје тврдила да сексуални однос са неким не значи више од испијања чаше воде. 

СЕКСУАЛНО ОСЛОБАЂАЊЕ И ПОЛИТИЧКА КОНТРОЛА

Сексуализација људи је одлучујући инструмент за разбијање породице чија је основа брачна верност. То је знао и оснивач „секс – пол“ покрета у Вајмарској републици Вилхелм Рајх, ученик Сигмунда Фројда, чије су књиге извршиле јак утицај на Западу у побуни 1968. 

Габријела Куби истиче: „Он је знао да ће друштво доћи до слома када буде укинута „сексуална репресија“, поготово код омладине, и када почне да се пропагира отворена сексуална слобода. У стварности таква слобода води ка поробљавању човека сексуалном нагону и хаотичним друштвеним условима.“

Познати амерички културолог, Мајкл Џоунс, написао је књигу „Libido dominandi/Сексуално ослобађање и политичка контрола“, показујући како су антихришћанске глобалистичке квазиелите користиле „ослобођење чула“ ради поробљавања људског рода. Јер, како каже Џоунс, последња одбрана малог човека пред моћницима је породица; ко је сруши, владаће масом уплашених хедонистичких индивидуа.  

ЏЕНДЕР УМЕСТО ПОЛА

Онда се ударило на сами биолошки пол. Кренула је прича о Gender – Mainstreaming (родна равноправност). Габријела Куби каже „Нови термин „Gender“ (род), за који једва да неко зна, пробио је лед на светској конференцији УН о женама 1995, са циљем да пренесе следеће поруке: аутономна особа може сама да изабере свој пол и своју сексуалну оријентацију; не постоје два супротна пола него више, чији се идентитет одређује по њеној сексуалној оријентацији, ако је неко педер, лезбејка, бисексуална или трансродна особа. Главни идеолог покрета је америчка филозофкиња, заклета лезбејка,Џудит Батлер, која је 1990. објавила књигу „Субверзија идентитета“ (Subversion of Identity). Њу сва елита света носи на рукама, засипајући је наградама. У септембру 2012. добила је награду „Теодор В. Адорно“, дотирану са 50.000 евра.“

Глобалисти добро плаћају своје послушнике међу интелектуалцима. 

Џудит Батлер је, након свега, добила и почасни докторат Универзитета у Београду. 

УМЕСТО ЗАКЉУЧКА

Вреди ли се борити кад видимо да хришћанске вредности, међу којима су и породичне, губе битку на скоро сваком фронту?

„Морамо да насликамо више икона него што варвари могу да их униште“, каже учитељ иконописац свом ученику, уплашеним продором иноверних. 

Кнез Лазар, у драми „Бој на Косову“ Љубомира Симовића, Бајазиту, пуном тријумфалне надмености, каже да је он, будући султан, добио своју битку. Али, кнез Лазар је добио своју, пошто су се борили у различитим биткама – Бајазит за земно, Лазар за небеско. 

Сваки хришћанин који се бори за породичне вредности треба то да зна: наша борба је за истине које су неуништиве и вечне. Због тога не смемо посустати, ма колико тешко било. 

Јер, како рече Његош: „Муж је бранич жене и ђетета, народ бранич Цркве и племена!“ 

 

Извор: https://www.ifamnews.com/sr/

 

Последњи пут ажурирано ( уторак, 25 август 2020 )
 
< Претходно   Следеће >

Србска Православна Црква

Serbian Orthodox Church

УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 28 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА
ПОДРЖИТЕ РАД "БОРБЕ ЗА ВЕРУ

 

"Тешко је замислити хришћанина да под оваквом претњом може бити неутралан, а два пута теже замислити православног Србина, да може стајати по страни и безучасно посматрати борбу између крстоносаца и крстоломаца. Бити неутралан,  није одлика српског народа".
Свети Владика Николај


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.