Да нас из дана у дан, циркузант Атанасије Ракита забавља то нам сведочи присутни народ на Светој Литургији где овај Архијереј служи. На жалост, не многи народ, јер га народ Милешеве избегава у широком луку.
Сетимо се само оне сцене испред Саборног храма у Пријепољу где је присуствовао молебану за Православну Нову годину када је рекао: "а сада иде налагање бадњака", да би га ђакон одмах обавестио да је бадњак већ изгорио, те се он опет обраћа верном народу и каже: "управо нам је речено да је бадњак изгорео". Многи су мислили да је он тада био пијан, али сагледавајући све његове испаде, просто је немогуће да је то све од алкохола.
Нема службе или молитвословља где овај епископ не лупи неку глупост, да му се многи смеју и по неколико дана. Да зло буде веће, чак му се и његови свештеници смеју. Најгоре је онима који су за певницом. Како се не насмејати на све те његове испаде, а овамо треба бити озбиљан и одговарати на јектеније. То знају само појци. Они ће се препознати сами, ми нећемо никога наводити.
Тако је овај "високоумни и високообразовани" архијереј СПЦ снимљен од верника или свештеника, у једном храму, где на Великом входу помиње "све понижене, поругане, оклеветане".
Затим идемо даље. Актуелни милешевски владика помиње и заточене, па каже: "заточене по затворима, болницама, путевима, у пољима и горама, на висинама и низинама". И на крају каже: "и све оне у себи поробљене, собом везане, собом заточене"...
Шта му ово значи, то нико не може да реши. Али како било, ово, на жалост није смешно, већ је тужно и жалосно. Ово је брука и срамота свих нас у милешевској епархији, а не смо Атанасија Раките.
На крају, овим путем молимо високообразованог владику Атанасија Ракиту, да нам да теолошко образложење свега овога, а највише ових заточених у ваздуху и путевима; пољима и горама, пошто се "наш" владика хвали својим факлтетом и да је један од најобразованијих Архијереј у Српској Цркви, а ми ћемо овај видео уклонити.
Одговори нам Преосвећени владико. Жељни смо твога "знања".
Последњи пут ажурирано ( понедељак, 21 децембар 2020 )
"Тешко је замислити хришћанина да под оваквом претњом може бити неутралан, а два пута теже замислити православног Србина, да може стајати по страни и безучасно посматрати борбу између крстоносаца и крстоломаца. Бити неутралан, није одлика српског народа".