header image
НАСЛОВНА СТРАНА
Извештај из Сеча Рјеке: Новотарци овде чак хвале јеретика Арија Штампај Е-пошта
уторак, 07 јануар 2025

 Мир Божји браћо са Борбе за веру,  Христос се роди!

Превасходно да захвалим на Вашем неуморном труду да ширите Истину и разобличавате новотарце и да томе придодам лично искуство са сеоским свештеником у сеоском храму у Сечој Реци.

 

1. Свештеник уопште не прославља храмовну славу нити чини Литију за саму славу.

2. Уместо достојног обележавања славе Светог великомученика и победоносца Георгија прославља се Свети пророк Илија иако ни црква брвнара из ХIХ века а ни црква саграђена почетком ХХ века нису посвећене Светом Илији. Тада се врши Литија и прави се вашар у црквеном атару након Свете Литургије са све богохулном музиком, пијанчењем и банчењем. 

За ту "промену" Славе нема одобрење из Митрополије а његов одговор је да се Свети пророк Илија прославља као "заветни дан" и "слава цркве" јер је народ тако тражио.

3. Свештеничке молитве се читају наглас, двери се не навлаче сваког пута када је потребно а певница се више пута прекида и крати за дужину појања или се он сам из олтара буквално дере како би се на максимум чуле молитве које се изговарају тихо. 

Његов изговор је за то да наравно, опет "народ" то захтева од њега и да се прича од стране истог тог народа како он "тамо нешто мумла".

4. Дозвољава при пуној свести и савести и позива народ на свечесто причешћивање и у беседама истиче значај поста и молитве али НИКАДА Свете тајне исповести и покајања те се сви који се причешћују причешћују неисповеђени, чак и без провере да ли је тај који приступа Чаши уопште и постио а с обзиром да је исти тај свештеник више пута пропагирао дозволу пијења алкохола у току четири поста, то се реално и очекује.

5. У погледу поста, промовише став како није битно како се ко спремао нити је битна строгост поста на води и верни народ који држи до канона, Светог Предања и поука Светих отаца назива екстремнима и гордима јер се "надимају од претераног знања".

6. У беседама и подучавању народа држи до тога да се и римокатолици спасавају, како је Бог један и да не можемо ми да судимо ко ће се све спасити чиме се у потпуности ниподаштава Света вера Православна. Чак говори и у слову претеране икономије где се чак по њему признају и "свете тајне" латинске јереси. 

7.Не држи јутарње и вечерње службе у храму сматрајући да је то могуће само у граду где има више народа и како су они тамо у граду размажени и да је та претерана жеља за одласцима у цркву "ненормална" и константно наглашава да јутарње и вечерње у селу није могуће чинити јер нико не би присуствовао службама а и када чини вечерње службе за Бадње вече, Велики четвртак и Велики петак, увек се труди да их максимално скрати у погледу потребних читања.

8. У олтарски део пушта свакојаке људе-мирјане који нису рукоположени нити имају било који од црквених чинова.

9. Колико пута је само у његовом присуству након службе и у самој порти цркве прећутао на псовање Бога то је исто толико за причу као што је и за причу како људе који причају да је Сатана измишљен од стране људи и да је Света Црква ту "погрешила" и да је Арије учен човек уздиже, то је за посебну тему.

10. За славе домаћина подиже сваке године "тарифу" за освећење и резање славског колача те је сада да би уопште пристао да чинодејствује, мора да му се плати 2.500 динара. У супротном, уколико неко није у материјалној ситуацији да плати, неће му освештати колач и тог домаћина ће целом селу проказати као сиромашног или као оног који не поштује попа јер ту тарифу он зове "наградом за свештеника". И често подучава народ како је једно Царство Небеско а друго је овде на земљи и да је егзистенцијализам изнад свега.

11. И можда најважнија ставка ових наведених дела је та да исти тај свештеник меша честице и дискос је при причешћивању народа ПРАЗАН.

Можда се мешање честица може тумачити као некакво "наређење" са врха пошто и у цркви у Косјерићу исто тако мешају честице али како год било- све је једна иста, новотарска школа која има циљеве за разарање вере изнутра. 

Молим вас да објавите ово као упозорење верном народу и као опомена да се пазе вукова у јагњећој кожи којих у Митрополији жичкој има и превише. А уједно и као захвалност оцу Симеону који нам је указао на опасности којима нас такви излажу.

 

раб Божји Никола

 

Последњи пут ажурирано ( среда, 08 јануар 2025 )
 
< Претходно   Следеће >

Србска Православна Црква

Serbian Orthodox Church

УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 14 гостију на вези
БЕСПЛАТНЕ РЕКЛАМЕ И ОГЛАСИ ПРИЛОЖНИКА САЈТА

ОБЈАШЊЕЊЕ:
ОВДЕ:

ПОДРЖИТЕ РАД "БОРБЕ ЗА ВЕРУ"

 

 + + +

 ОНЛАЈН ПРОДАЈА ГАРДЕРОБЕ

„ТЕШКЕ БОЈЕ“


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.