header image
Вања ј. Вученовић: Лејди Гага и остале лутке пакла Штампај Е-пошта
понедељак, 12 јул 2010

Вања Ј. Вученовић

ЛЕЈДИ ГАГА И ОСТАЛЕ ЛУТКЕ ПАКЛА

(део други)

Не мислите да сам дошао да донесем мир на земљу; нисам дошао да донесем мир него мач. (Мт.10:34)

             Не дотиче ме, одмах да будем јасан, ни понајмање посве реална могућност да се неки „брижни“ родитељи и њихова дечица поново расплачу када буду читали редове и овог скромног наставка текста о „луткама пакла“ (за којима су све ове године „секли вене“), а који ћу посветити огољавању мрачне улоге још једног лажног, можда и првог у хијерархији идола новог доба - златног телета илуминатске музичке индустрије – „гђице“ Лејди Гаге.

Одмах да нагласим поштовани читаоци, да ме ни најмање не дотиче (а можда би требало!?) што ће ми се замерити да ни овог пута не пишем о „суштинским“ проблемима који данас тиште људе у Србији као што су: запажени (не)успех фудбалске репрезентације на светском првенству, скоре европске интеграције у стилу „чекајући Годоа“, или, пак, још фришке „наруџбине убиства из Хага“ које су све заједно ту са сврхом да, ако ништа друго, онда бар да продају велике тираже већински жуте штампе у овим рецесионим летњим српским данима, али и да спроводећи масовни mind control, тачније свепрожимајући социјални инжењеринг, додатно слудну овај наш напаћени народ замагљујући му представу о истинским животним приоритетима и вредностима за које треба живети. Спадам у групу оних људи који држе да човек није само тело, дакле, обична врећа меса и костију, већ да је претежно духовно биће и да као такво има обавезу да током живота развија и унапређује духовно благо и духовне дарове на славу Господа.

          А управо се главна агенда Новог глобалног илуминатског поретка састоји у лукавом и најчешће неприметном скретању човека са правог пута, са Пута Светлости и његовом одвраћању на другу, тамну страну, на „пут мрака“ и безизлазног духовног безнађа. За спровођење овог пакленог плана  задужене су, као што сам навео у пређашњем тексту посвећеном Кристини Агилери, илуминатске гласоноше новог глобалног поретка у настајању, шегрти таме који су плански распоређени да „делају“ у (данас превасходно глобалној) музичкој и филмској индустрији, политици, религиозним покретима, а у доброј мери у "задње време" и у институцијама Цркве. Једно од истакнутих места у хијерархији палих анђела заводника васколиког човечанства припада, као што сам већ навео, Лејди Гаги, неспорно најпопуларнијој певачици данашњице.   

 

Програмирана луциферијанска свештеница  Илумината

Мрачна улога која је од стране илуминатских господара додељена Лејди Гаги огледа се превасходно у музичким видео спотовима ове супер популарне америчке певачице и „иконографији“ која се кроз њих суптилно провлачи а који ће, управо због паклене поруке коју носе у себи, у највећем делу бити предмет анализе текста који следи. Стога би се могло рећи да се кроз ове видео спотове проносе две битне поруке, које нас наводе на два изузетно значајна закључка.

Први закључак: и ова певачица је, као и већина „звезда“ глобалног шоу-бизниса, део велике „породице“ робова злогласних програма контроле ума МК-Ултра и Монарх.

Други закључак: Лејди Гага је робиња специјалног потпрограма контроле ума „религиозног типа“ (religion programming) који се манифестује кроз пркошење Богу и скрнављење светиња с једне, а обожавање и прослављање Луцифера с друге стране, као најзначајнијег и истовремено врховног култа Илумината, о чему су нашироко писали и  у низу интервју говорили одбегла робиња илуминатског програма контроле ума, Cathy O'Brien (књига „Trance-Formation of America“), некадашња припадница реда Илумината, Свали ( књига „Бреакинг тхе цхаин: Breaking Free of Cult Programming“), као и цењена списатељица у овој области Tracy R. Twyman (колекција есеја и интервјуа под насловом „Mind-Controlled Sex Slaves and the CIA“).

А сада ћу се упустити у кратку анализу горе поменутих видео спотова илуминатске робиње Лејди Гаге, од којих посебну пажњу побуђују два, а то су видео спотови за песме „Alejandro“ и „Bad Romance“. Наравно, као и до сада и овог пута остављам вама, поштовани читаоци, пуну слободу да на крају закључке донесете сходно сопственој перцепцији информација са којима ћете се сусретати у редовима који следе.

Декодирање „Алејандра“   

Први видео спот чији садржај и отворена илуминатско-луциферијанска симболика завређује посебну пажњу јесте видео спот за песму „Алејандро“. Наравно да се нећу упуштати у анализу целокупног видео спота јер би такав подухват захтевао много простора, већ ћу настојати да укажем на неке најзначајније „моменте“ на основу којих ћете моћи да извучете оптималне закључке о теми којом се бавим у овом скромном тексту.

Видео спот за песму „Алејандро“, као што уосталом и сами можете да приметите, започиње приказом слике тоталитарног друштва будућности, где су симболично приказани "робови" (могуће контроле ума) који са стилизованим оковима у облику пирамиде и пентагарама (дакле окултна симболика!?) поприлично уједначено и, чини се, дириговано марширају напред.

Наравно да само оштром оку пажљивог посматрача неће промаћи јасни пирамидални облици који се налазе са леве и десне стране „робова“ и који на несумњив начин већ на самом почетку стављају до знања да је извесно да су Илуминати ставили свој потпис и на ово медијско остварење. Посебно је занимљиво то што ови робови марширају у мраку и да их од назад обасјава јасна светлост. Дакле, идентична светлост оној смо могли да приметимо у готово сваком споту трагично настрадалог роба Илумината, певача Мајкла Џексона. Да ли је то можда то иста она светлост (забрањеног, окултног знања) којом луцифер обасјава земаљски свет мрака, незнања и непросветљености?

Треба приметити и то да  целокупна фабула спота симболично оживљава иконографију мрачног, нацистичког миљеа, иначе омиљене илуминатске представе идеалног тоталитарног и потпуно контролисаног друштва будућности, на чије су успостављање, узгред буди речено, пресудно утицали у Немачкој 30-их година XX века.  

Лејди Гага је у овом видео споту представљена двојако. Прво, видимо је као жену у црном која суверено седи на стилизованом трону на узвишењу, док се испод ње налазе исти они „робови“ с почетка видео спота. Та слика могла би симболично да представља власт и надмоћ Илумината над остатком поробљеног, робовског света. Вероватно да се сада питате зашто и ову сцену повезујем са Илуминатима? Па због окулара које ова певачица ставља на очи, и јасно откривање само једног „свевидећег“ ока, а верујем да добро знате о чијој симболици је реч, да се не бих поново беспотребно понављао.

 

 

Ипак, остаје непознаница да ли Гага на главу носи круну црне боје или се можда ипак ради о стилизованим цевима, тачније сондама које директно улазе у главу, тачније мозак популарне певачице, што поново указује на њену подложност програму контроле ума.

 

Нешто касније, у другом делу спота, Лејди Гага је представљена као свештеница у белој одори са обрнутим крстом, када у једном тренутку поново, овог пута десном руком, прекрива око што,  уколико се узме у обзир читава фабула спота, симболично показује ког „бога“ заступа и за чију милост у једном тренутку моли дижући обе руке ка небу. Нешто касније скидање беле одоре и симболично оргијање са гомилом мушкарац који је опкољавају, представља свакако део неизоставне иконографије која се, иначе, (уз ритуално жртвовање и проливање крви) упражњава у мрачним илуминатским ритуалима најпосвећенијих чланова, а о чему је и писала бивша припадница овог реда, Свали, у њеној већ поменутој ауторској књизи „Breaking the chain: Breaking Free of Cult Programming“. Толико о овом споту и његовој симболици и значењу. Паметноме и више него довољно, сложићемо се.              

 

Декодирање видео спота „Bad Romance“

Други видео спот Лејди Гаге који је због своје mind control симболике "зрео" за анализу и краћи осврт јесте свакако спот за песму „Bad romance“ („Лоша романса“).

Наравно да је и у овом споту Лејди Гага „случајно“ представљена као роб програма контроле ума и то управо на начин како је то маестрално описао мој уважени колега Милан Видојевић у ауторском тексту  „ДЕЦА НОВОГ ДОБА - МЕНГЕЛЕ НИЈЕ МРТАВ (део други), објављеном недавно у оквиру Српске аналитике. Зато, обратите пажњу на овај део :

„Једна од најефикаснијих претњи сексуалним робовима јесте да ће их послати у психијатријске клинике уколико буду правили проблеме својим контролорима или покушају да се отргну из програма. Познати су многи случајеви „пацијената“ са клиника које воде обавештајне службе; они су остављени на милост и немилост медицинском особљу. Ту нема спољне контроле, ни законске ни медицинске; „пацијенти“ су у „медицинском логору“ најстрашнијег типа, а дисциплиновање болесника, репрограмирање, тортура и смрт се примењују на њима а да се за то никоме не одговара. Давање опасних медикамената меларила, торазина или стелазина уобичајена је ствар. Медицинска сестра Надин Скола, која је радила у једној оваквој болници, у својој књизи „Чувар кључева“ („Keeper of the Keys“, F&J Publishing Corp, 1976) описује страхоте којима је била сведок. Робови на допунској обуци се трауматизују до крајњих граница како би им се ум отворио и „продубљени“ програм се спустио у нетакнуте делове мозга где се стварају нови „алтери“ за нове функције.

Робови се или потапају у каде пуне леда и ту држе до границе смрти, или им се на „стари“ начин дају електрошокови док се ментално потпуно не растроје. Они који не издрже и умру, сахрањују се на тајним болничким гробљима без икаквих ознака у досијеима из којих би се пронашло ко су били. По речима медицинске сестре Надин, половина пацијената у менталним институцијама су шизофреници. Велики проценат ових „шизофреничара“ су у ствари били робови чији је програм завршио, „пукао“ и који су елиминисани и остављени да трају до свог физичког краја. Колико је људи – не зна се, али се зна да их је много; неки експерти тврде да је реч о хиљадама њих. Ово је чак прихватљивија варијанта од физичке ликвидације која је намењена већини робова.“

А ви сада, поштовани читаоци, добро погледајте спот и покушајте сами да пронађете све те линкове које спајају видео спот и горе цитирани текст. Све је речено, на вама је да пронађете или не пронађете пут ка Светлости.

И још нешто. Наравно да случајности у животу не постоје. Поготову не у врхунској политици и врхунском, глобалном шоу-бизнису. Данас на тај „врх“, примећујете, стижу само одабрани и контролисани. Неко ће рећи „просветљени“. Трећег пута тешко да има. Али опет, сав тај сјај, гламур, сво то богатство на „врху“ је лажно, безсадржајано, мрачно и празно као бездан без дна. Тамо где нема Бога, све је дозвољено. Том болесном логиком по којој је све дозвољено, руководи се данас, управо, глобални илуминизирани менаџмент. Надам се да разумете да су све те агилере, гаге и остале робиње новог светског поретка постављене на глобалну позорницу са јасном сврхом и циљем: да преваре и преведу што је више могуће људи на тамну страну, да мрак представе као светло, смрт као живот, а луцифера као спасиоца. Пристајете ли на такав ток и крај "животне баладе"?

Мудри људи су још давно говорили да ће 21. век бити „век ратова за душе људи“. Зар не видите да се он већ увелико води? Да ли вам је овај текст бар донекле отворио очи у том погледу? Ипак, на вама самима је да одлучите на коју ћете страну. Добро је то што још увек можете да одлучујете. Зато направите избор, срушите и одбаците „златне идоле“ данашњице и омогућите јединој Истинитој, божанској Светлости да пронађе пут до вашег срца. 

Јер, није узалуд речено: тражите и наћи ћете, молите и биће вам дато, куцајте и биће вам отворено.
Нови Сад, 11.07.2010.

http://www.srpskaanalitika.com/

Последњи пут ажурирано ( понедељак, 12 јул 2010 )
 
< Претходно   Следеће >

Србска Православна Црква

Serbian Orthodox Church

УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 32 гостију на вези
БЕСПЛАТНЕ РЕКЛАМЕ И ОГЛАСИ ПРИЛОЖНИКА САЈТА

ОБЈАШЊЕЊЕ:
ОВДЕ:

ПОДРЖИТЕ РАД "БОРБЕ ЗА ВЕРУ"

 

 + + +

 ОНЛАЈН ПРОДАЈА ГАРДЕРОБЕ

„ТЕШКЕ БОЈЕ“


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.