header image
НАСЛОВНА СТРАНА
Реаговање на писмо г. Николе Љотића Штампај Е-пошта
недеља, 12 децембар 2010

Ko ће коме први ноге опрати

       Aко се, не дај Боже, ујединимо са папом, да ли ће папа опрати ноге Патријарху Српском Иринеју, владикама Иринеју Буловићу, Амфилохију, Атанасију, Григорију... или они њему? Или ће након ,,уједињења коалициони партнери то накнадно неким канонима регулисати?

 

Која је сврха екуманизма-уједињења? Да ли ћемо тако ,,уједињени сигурно и брже стићи у Царство Небеско? Како да се ,,ујединимо са папом- ,,богом на земљи, ми, обични смртници, када човек не може бити уједињен са Богом? Немогуће је Божији Дух ујединити са сотонским. Уједињена су само Света Тројица.

Екуменисти кажу да је ,,љубав цела Његова (Христова) теологија. Ово је основна теза Ватикана. После Адамовог пада, јединство са Богом је нарушено и зато је Господ обећао Спаситеља који ће спасити само оне људе који остану верни Њему, који су Духа Божијег, који је на Небесима, а не духа који је на земљи. Иза екуменизма крије се покорност, а не љубав и папа хоће уједињењем да изгубимо слободу воље коју нам Господ даде, а да нам наметне покорност.

Исто такво уједињење нудио је ђаво Исусу када га је на гори кушао: ,,Све ово даћу теби ако паднеш и поклониш ми се (Мт. 4-9). Исусов одговор је био: ,,Иди од мене сотоно (Мт. 4-10). Исус је знао знао да би се падом одрекао Оца Свога и Духа Светога и самим тим то би било поклоњење-покорност ђаволу.

Вековима ми одбијамо ову покорност и стално упозоравамо на зло екуманизма. Свети Ава Јустин Поповић је за екуманизам рекао да је то ,,свејерес. Не морају ,,наше владике да слушају шта су им рекли њихови најближи свети Ава Јустин Поповић и Свети Владика Николај Велимировић, који су достојно наши ,али изгледа не и ,,њихови. Ако се бар мало држе за небо нека погледају шта каже онај који је на Небесима - Господ наш, а све је рекао у књизи која се зове Библија. ,,Библија је књига која је непобедива(Ф. М. Достојевски). То је књига живота у којој нам Господ говори како да дођемо до њега, у њој су нам смернице и путокази како да тај циљ и остваримо, ако то желимо, у њој нас упозорава на опасности које нас вребају на том путу.

Бог је одвојио (не ујединио) племена Каина и племена његовог брата Сита, због различитог духа који је у њима владао. Тој вољи Божијој по лукавству сотонином племена се ујединише-помешаше и резултат тога је био да је зао дух Каина преовладао Ситовим племеном - Сит је постао као Каин, а не обратно. То је био први покушај уједињења против вољe Господа, и отада Господу нису мила уједињења праведних са неправедним -злим.

Екуменисти кажу: ,,Одвојен је Нови од Старог Завета- каменовање престало; девојци опроштено (Н. Љотић). Тачно да је одељен Стари Завет, али није избрисан, тачно да је ,,каменовање престало; девојци опроштено, али опроштено уз одређене услове. Сам Исус је рекао: ,,Не мислите да сам дошао да укинем законе или пророке, нисам дошао да укинем, него да испуним. (Мт. 5,17) Да је Исус хтео да укине Стари Завет, онда би остао само Он, а не Света Тројица, и можемо само да замислимо шта би тада било. Да је хтео да укине Стари Завет не би Исус исцељеном рекао: ,,Гледај, никоме не казуј, него иди и покажи се свештенику, и принеси дар који је заповедио Мојсеј, ради сведочанства њима. (Мт. 8,4) Да је хтео да укине Стари Завет не би Исус на Преображење разговарао са Мојсијем и Илијом, и то у присуству Петра, Јакова и Јована. Зашто баш у њиховом присуству? Зато да би потврдио Мојсија и Илију, да би потврдио Стари Завет. Да ли доласком Исуса Христа Бог више није ,,Бог Аврама, Исака и Јакова? Да ли можда не важе десет Божијих Заповести који Господ даде Мојсију.

Али да видимо шта каже Нови Завет у вези ,, уједињења.

Да ли нам је Исус негде у Новом Завету рекао да се ујединимо са свима; да ли нам је дао неки пример да тако треба да урадимо? Да ли нам је рекао да они који су отпали од Њега могу да му се врате без икаквих услова? Не, нема тога у Новом Завету. Напротив. Да ли се Свети Јован Претеча ујединио са фарисејима, Иродом или Римаљанима?

Бог није рекао ја сам љубав, него ,,Ја сам пут, истина и живот“. И тиме нам каже: показао сам вам пут, имајте истину- истинску љубав, истинско покајање, истинску веру и имаћете вечни живот. Не постоји код Господа безусловна љубав, љубав је код Господа неодвојива од истинског покајања и истинске вере и само таква љубав нам даје Духа Светога. Онај ко отпадне од Бога не може му се вратити као да ништа није било и то нам је Господ у ,,непобедивој књизи више пута показао, како кроз причу о одбеглом сину тако и кроз Апостола Петра који га се три пута одрекао. И један и други су данима у покајању плакали да би могли да се врате Богу. Такву љубав Господ признаје. Јуда није могао да се врати иако се покајао и вратио сребрнике, а није се вратио, јер није имао истинско покајање.

Папа до дана данашњег, а ни у будућности неће имати ни трунку покајања, а камоли доказано истинско покајање. Зато он и његови екуменисти говоре да покајање није битно, већ само љубав и зато се најчешће позивају на Божију Заповест: ,,Љуби ближњега свога као самога себе (Мт. 22,39) Ко је ближњи наш, да ли свако људско биће? - по телу да, по духу не. Зато је и Бог рекао ,,као самога себе“, и то су браћа и сестре наше који су истог духа Божијег, и то нам је лепо објаснио: ,,Ко је мати моја, а ко су браћа моја. Јер ко изврши вољу оца мога, који је на небесима, то је брат мој, и сестра и мати (Мт.12,48-50). Да ли је папа извршавао вољу Оца који је на Небесима? - Не, зато је Господ и морао да нагласи где је Отац Његов да га не би мешали са оцем - папом „богом на земљи. За овог Бога на земљи и за све његове Господ нам је заповедио: ,,Љубите непријатеље своје, благосиљајте оне који вас куну, чините добро онима који вас мрзе и молите се за оне који вас вређају и гоне. (Мт. 5,44) Ми то управо и чинимо и тиме показујемо да смо Божији, и тако непријатељима нашим казујемо у ком духу треба и они да буду да би дошли на пут спасења. Бог није рекао ,,Уједините се са непријатељима вашим, већ ,,љубите непријатеље ваше.

Зашто би смо се уједињили са прељубником-папом који Господа превари са сотоном, и тако отпаде од тела његовог, од Цркве његове, када знамо шта је Господ рекао за овакав отпад: ,,Ако ли те десна рука твоја саблажњава одсеци је и баци је од себе, јер ти је боље да погине један од удова твојих, него да све тело твоје буде бачено у пакао. (Мт. 5,30) Папа је отпао од цркве Христове и та рука је одавно захваћена гангреном, а екуманизам је његово лукавство како да тело пришије руци, а не руку телу. Екуманизам није лек за гангрену, то је отров који би напао цело тело. Лек је искрено покајање, истинска љубав, пост и молитва, исто оно што је нама потребно да се сједињимо са Христом на причешћу.

Како да се ,, ујединимо са оним који нити пости, нити се каје? Како да се Света Саборна и Апостолска Црква уједини са новом католичком папином црквом, када нам је Господ рекао: ,,Јер нико не меће нову закрпу на стару хаљину, јер ће се закрпа одерати од хаљине, и још гора рупа ће бити“.

Ето шта и Стари и Нови Завет каже о екуменизму. Да ли неко нормалан може да замисли ,,уједињење католика, протестанта, православаца, муслимана, јудеја, многобожаца, незнабожаца... Неке владике СПЦ хоће овакво уједињење, а сами су разједињени. Разјединили се од Духа Светога и Бога и сад хоће да се уједине са папом и зато имају благослов сотонин, а не Божији, јер Бог има само једну Цркву, а сотона их има више.

На основу свега овога што нам Господ поручи у Библији, наши Свети протумачише и на Саборима усвојише каноне који потврђују и чувају веру Божију и они нас обавезују. Како у Библији тако ни у једном канону није употребљена реч ,,уједињење са људима различитог духа.

Напротив, многи канони забрањују општење, а камоли некакве радње са отпалима, или, не дај Боже, ,,уједињење, и не дај Боже да морамо доћи до тога да канонима одређујемо ко ће коме први ноге опрати.

Верољуб Браничевски

Последњи пут ажурирано ( недеља, 12 децембар 2010 )
 
< Претходно   Следеће >

Србска Православна Црква

Serbian Orthodox Church

УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 28 гостију на вези
БЕСПЛАТНЕ РЕКЛАМЕ И ОГЛАСИ ПРИЛОЖНИКА САЈТА

ОБЈАШЊЕЊЕ:
ОВДЕ:

 

 

ПОДРЖИТЕ РАД "БОРБЕ ЗА ВЕРУ

 

"Тешко је замислити хришћанина да под оваквом претњом може бити неутралан, а два пута теже замислити православног Србина, да може стајати по страни и безучасно посматрати борбу између крстоносаца и крстоломаца. Бити неутралан,  није одлика српског народа".
Свети Владика Николај


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.