Ове, 2013. године, хомосексуални активиста Маша Гесен, која је уз то и новинар, руски писац и бивши директор руског издања „Радио Слобода“, која, како сама тврди, има и америчко држављанство, представила је јавности планове, реалнe борбe за увођење истополних „бракова“. Током дискусиjе у Сиднеју, у којој је и она учествовала и том приликом, у једном моменту, она отворено признаје, да је сврха овог „рата“, не борба за добијање једнакости у друштву, лезбо и геј популације, већ је позадинa свега, циљ, који тражи: пуну демонтажу породице!
„Овде се не ради o правима хомосексуалаца на брак, већ о томе, да институцију и брак, као такав, односно породицу, треба – демонтирати! Породица не треба даље постојати у класичном облику. Борба хомосексуалaцa „за брак“ обично крије оно, штa планирамо да урадимо супружанском пару, када постигнемо циљ. Приче о томе, да институција породице при томе, неће претрпети никаквих измена и промена, нису истините“. Гесенова верује, да се ова институција мора променити. „По мом мишљењу, породица даље, уопште не би требалa да постоји,“ – директно и без околишења је изјавила и додала, да јој се веома допада узимати учешћа у стварању митова, чији је циљ, другачији од уобичајеног. Да би илустровала потребу елиминисања породице, она је као пример навела своју „породицу“, где троје деце, имају петоро одраслих родитеља, који их гаје и подижу… Према њеним прорачунима, „петоро родитељa су подељени у две групе од по три“. Маша Гесен даље каже да: „жели да живи у таквом правном систему који ће имати способност да легализује ту реалност, тако да се не слажe са институцијом брака и породице“. Један од најбољих познавалаца ове теме у нас, храбар и слободан као мало који од интелектуалаца у Србији данас,проф. др Слободан Антонић, својим радовима одавно показује да то и јесте главни циљ тзв. ЛГБТ активиста, и код нас и у свету. Зато „Борба за веру“ упућује своје читаоце на његове текстове, апелујући на њих да обрате пажњу на ове изврсне студије. Ако се, у страху пред моћницима овог света, врх СПЦ не оглашава, бар да знамо да имамо часне и честите мислиоце који су спремни да се огласе. (2011): "`Истополне породице` – изазов за науку", Социолошки преглед, год. XLV,бр. 1, стр. 67-100. УДК 316.812.34http://www.socioloskipregled.org.rs/Tekstovi/1(2011)/4_Antonic.pdf (2011): "Деца у `истополним породицама` – преглед дебате“,Антропологија 11, св. 2 (2011), стр. 61-80, UDK: 316.346.3–053.2/.3:316.356.2–053.3(049.2);http://www.anthroserbia.org/Content/PDF/Articles/ce4c1818f1c841188589d230aebb33b2.pdf (2012): „Школска `квир инклузија`: појам и контроверзе“, Зборник Института за педагошка истраживања, Год. 44, бр. 1 (2012), стр. 42-58; COBISS.SR-ID 192000012 ISSN: 0579-6431.-www.ipisr.org.rs/Dokumenta/_zbornici PDF/Zbornik2012-44-1/Slobodan Antonic.pdf (2012): „ЛГБТ организације у САД као интересне групе: особине и утицај“,Социологија, Vol. LIV, No. 3, стр. 437-462,www.komunikacija.org.rs/komunikacija/casopisi/sociologija/LIV_3/03/show_download?stdlang=ba_rs (2011): „Геј покрет и борба за признатост“, Нова српска политичка мисао,vol. XIX, no. 1-2, стр. 7-38.https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:2433/bdef:Content/get (2011): „`Gay agenda`: мит или стварност?“, Теме, год. XXXV, бр. 3, стр. 891-919, http://teme.junis.ni.ac.rs/teme3-2011/teme%203-2011-12.pdf, UDK 305-055.3:061.236. ISSN 0353-7919е“! |