header image
НАСЛОВНА СТРАНА
«Супермен» као најава антихриста Штампај Е-пошта
уторак, 10 децембар 2013

 Ако се погледа мало боље филмска „уметност“ приметиће се да у филмској индустрији неко савршено држи конце и савршено диригује: тематиком, хронологијом, ефектима, субпорукама... Комплетна данашња филмска индустрија је базирана на открићима и развоју немачке нацистичке пропагандне психологије, заснованој на утицају звука и слике на емотивно понашање човека, која је данас побољшана модерном технологијом и унапређена обрадом слике. Јер појачаним бојама и звуком, ефектима и реалном анимацијом нереалних ствари чини се јако велик утисак на људски мозак.

Ко је супермен? Човек „ванземаљац“ са натприродним моћима. Не прича ли једна од јереси о томе? Није ли нацизам проповедао надљудску, узвишену расу – аријевску?

Прича о ванземаљцима је намерно ширена и шири се да би ђаво имао простора да делује преко његовог надолазећег „ванземаљца“.

Први филм о овом „ванземаљцу“ је снимљен 1978. године. Случајно? Наравно да не! По неким причама антихрист је рођен 80их година прошлог века, а филм је био најава његовог рођења. Управо одатле разлика у одевању супермена онда...

 и сада.

Разлика је само у црвеним гаћама. Зашто? Јер те гаће у ствари представљају пелене и најаву његовог рођења, а филм скоријег датума најављује његово објављивање људима.

Одмах на почетку филма је сцена његовог „природног“ рађања , и како његов Криптонски родитељ (у даљем тексту „отац“) истакнути научник и саветник на Криптону каже: „...И биће слободан! Слободан да обликује сопствену судбину! “ што је по закону Криптона јерес! (изјава генерала Зода, главног противника супермена). Дакле, суперменово рођење је плод општења са ђаволом, што је наравно по Божијем закону забрањено и светогрђе.

Када се погледа симболика Криптонског закона у филму, по њему се сваком детету одређује судбина унапред и дете нема прево да бира шта ће бити. Ово симболише циљ Новог Светског Поретка, а успут и покушавају да представе Божију Промисао као нешто од чега се треба ослободити и позивају децу на својевољу и борбу против тога. Зато се у филму и говори: „...а шта као је дете хтело да буде  нешто друго?“. Дакле, позива се на одбацивање додељеног крста и успут се најављује да ће у Новом Светском Поретку само антихрист имати потпуну слободу да ради шта хоће.

Зашто се суперменов противник у првом филму јавља баш у виду три особе? Не морамо ни да коментаришемо на ту тему, свима је јасно. Главна особа противника је генерал Зод. Зашто баш генерал? Зато што је антихристов противник Господ над војскама! (кога они скромно називају генералом, јер титулу цара чувају за сатану). Шта тачно значи име Зод, нисам докучио, али претпостављам да је скраћеница.

Такође на почетку филма „отац“  убеђује савет од пет чланова (зашто баш пет? - пет религија уједињено – циљ сатане) да треба њега да слушају, јер језгро Криптона доживљава колапс и извор енергије долази до свог краја (алудирајући да је Хришћанство исцрпело све своје ресурсе). Као решење „отац“ предлаже да се окрену звездама као што су њихови преци радили  - треба ли да коментаришем окретање звездама? Каже: “Постоје насењиве планете надохват руке...“ на што један од чланова савета пита: „Не мислите ваљда да евакуишемо целу планету?“ и следи одговор: “Не, сви овде су већ мртви! Дајте ми контролу над кодексом (рађањем деце) и осигураћу преживљавање „наше“ расе.“ – На све ово питам се да ли је улагање силних средстава у истраживање свемира (Месеца и Марса као потенцијалних станишта) и свемирски програм сасвим случајан ? Овде су измешане две поруке, једна о томе како ће елита да се склони на неку од суседних планета, док на земљи буду смањивали број људске популације са циљем да „њихова аријевска раса“ може да преживи. А после тога ће да се врате као богови. Што је и у филму посведочено мало касније, када „отац“ говори забринутој „мајци“ да ће га зрачење „младог сунца“ (симбол божанства код пагана) толико ојачати да ће бити надприродних способности. „Мајка“ брине како ће бити супермен прихваћен на земљи и да ли ће га можда убити, јер је „другачији“ на што „отац одговара:“ Како (ће га убити)? Бићем им бог! Ово је наша шанса. Он је једина нада нашег народа.“ А ког то народа? Наравно сатанске светске елите и пагана.

Пошто је филм препун порука и  симбола прећићу само на главније теме.

Одело – Зашто супермен носи плаво црвено-одело? И да ли је баш случајно његово одело плаво а огртач црвен? И да ли је баш случајно да је то обрнуто од одела Господа нашег Исуса Христа, како се представља на иконама:          

Супермен је најава антихриста, а антихрист је сушта супротност Христу Господу, дакле човек од кога ће покушати да направе бога.


 

Знак – Зар знак, који „супермен“ носи на сред груди не подсећа обликом на срце,а у том знаку, чувено слово S на змијурину? Што одмах говори ко је он: човек са змијом у срцу, која је и Адама и Еву преварила, онај који носи самога ђавола у срцу и сатанску гордост. То што је знак преко целих груди означава да ће сва његова осећања бити прожета сатанском гордошћу.

Као дете је морао да научи да контролише своје натприродне моћи и свој гнев како не би открио ко је он и шта је, чему га је учио његов старатељ на земљи. (претвара се да је обичан човек)

До своје појаве и откривања себе свету, супермен је радио као обичан човек свакодневне послове ( крива се међу обичним људима до свог времена).

У филму је чак једна сцена посвећена лажном пророку који ће га објавити. Наиме, када је генерал Зод стигао на Земљу, тражећи „супермена“, затражио је да га људи предају. У тим моментима супермен је отишао до католичке „цркве“ и свештенику, који је сам чистио храм (не знам за вас, али мене то одмах подсећа на новинске хвалоспевне чланке о новом папи како сам ради обичне ствари) и рекао: “Ја сам онај кога траже!“, на што свештеник гута „кнедлу“ и на лицу му се види радост срца, гледајући га као бога, као препознао је спаситеља. Што опет подсећа да је циљ паписта и екумениста да све ставе под папину власт како би он могао да свим хришћанима лажно да посведочи да је он „тај кога чекају“. Ево и слика те сцене:

Да ли је баш случајно је Христова слика на прозору иза супермена (алузија на то како ће се он представити хришћанима, није потребно ни коментарисати)?

У продуженој верзији филма, свест његовог „оца“ га учи како да овлада својим моћима, а поред тога га још учи о људима и тајнама људског срца ( зашто не о тајнама људских костију или јетре, бубрега, бешике, црева...него баш о тајнама срца?) и како ће приволети људе себи и уклопити се међу њих.

Посебно је занимљива сцена када његов старатељ приликом наиласка торнада покушава из кола да спасе кера који је заробљен у њима. Због тога је повређен и није могао у склониште па је супермен био у ситуацији да се открије ко је, тако што ће га спасити. Али наравно његов старатељ му не дозвољава и гине. Чак и његова помајка му ништа не пребацује што га није спасао. Сатанској гордости и мржњи према човеку није било доста удовољити најавом његовог „мезимца“, него је морало да се нагласи да је људски живот мање вредан од псећег и да је човек дужан положити живот својевољно за њега и његове циљеве.

У току филма, тачније у периоду када је „супермен“ био мали деца су видела када је из реке извукао аутобус у ком су били и јавили родитељима, што је изазвало панику међу људима и закључке да је то што се дешава откровење, а његов старатељ му сугерише да је требао да се извуче сам одатле и да их остави да се подаве! Сваки коментар о овоме је сувишан. Касније као одрастао младић, дошао је у конфликт са пргавим камионџијом који му је на главу сасуо криглу пива, на што супермен одговорио „смирењем“ окренувши се и изашавши из кафане и том приликом уништавајући камион поменутог кавгаџије (освета иза леђа, да би пред људима изгледао смирен).

И наравно у сатанистичким филмовима не може да недостају око и пирамида. У сцени када супермен учи да контролише своје моћи дешава се следеће: полеће на велике висине и пада дирекно на врх брда у облику пирамиде – симболично представљање његовог силовитог заузимања врха власти на земљи. А у сцени крајње борбе када је најнапетије у јако кратком временском интервалу се појаљује око преко целог екрана (утискивање информација у мозак, стара пракса). Неки људи са тромијим видом чак не региструју ово око, али мозак га региструје.

На крају сцене борбе када је противник већ „готов“, последњим трзајем генерал Зод покушава да уништи њуде огњем из очију – симболички означава уништавање света огњем (не спомињући стварање новог) и наравно како ће „супермен“ то да спречи тако што ће генералу заврнути шију. А да су суперменове очи морале бити плаве боје и да не помињем.

Филм обилује оваквим порукама и симболиком, тако да се о томе може написати подебља књига.

Имајте на уму да је ово моје виђење тог филма, па и ако сам у праву, то не значи да је крај близу. Ово су само покушаји гордости људске да изван Бога достигне божанско, који ће по Пресветој Вољи Божијој остварити или не.

Толико од мог мишљења о овом филму.  

Ненад Богојевић

Фото: justicebulletin.com,  uk.movies.yahoo.com

Последњи пут ажурирано ( уторак, 10 децембар 2013 )
 
< Претходно   Следеће >

Србска Православна Црква

Serbian Orthodox Church

УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 24 гостију на вези
БЕСПЛАТНЕ РЕКЛАМЕ И ОГЛАСИ ПРИЛОЖНИКА САЈТА

ОБЈАШЊЕЊЕ:
ОВДЕ:

 

 

ПОДРЖИТЕ РАД "БОРБЕ ЗА ВЕРУ

 

"Тешко је замислити хришћанина да под оваквом претњом може бити неутралан, а два пута теже замислити православног Србина, да може стајати по страни и безучасно посматрати борбу између крстоносаца и крстоломаца. Бити неутралан,  није одлика српског народа".
Свети Владика Николај


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.