header image
НАСЛОВНА СТРАНА
Отворено писмо свештенству Епархије дабробосанске Штампај Е-пошта
уторак, 10 март 2015

 Часни оци митрополије Дабробосанске, ђецо Светог Петра Дабробосанског!

Љубећи Ваше свете деснице кољенопреклоно Вас молим, да не поклекнете под притисцима и уцјенама заблуделих епископа, поборника новообновљенске јереси.

Ударе на нашу митрополију Дабробосанку, на наше најсветије што имамо, нашу Свети Литургију и чистоту Вјере, не смијемо да кријемо под тепих, нити да као ној гурамо главу у пијесак.

Нажалост, и наша митрополија преживљава распињање Христа које се у нашој митрополији тренутно дешава. Иако је СА Сабор СПЦ седам пута донио одлуку да се Света Литургија служи онако како се вазда служила, под притиском и уцјенама ватиканских и бјелосвјетских најамника, непријатеља Христових, нажалост литургијски поредак је нарушен.

Не могу се наћи 2 парохије ђе се Света Литургија једнако служи. И како онда „да сви буду једно“? Ријеткост, као бисер у сред пустиње је виђети храм или манастир ђе се Света Литургија служи онако како је служио наш Свети Петар Дабробосански. Неђе се читава Литургија служи отворених Царских Двери, неђе се пола Литургије прескаче, неђе се тајне свјештеничке молитве. А не чује се ни звонце у олтару, у најсветијем часу Литургије. Народу се дају некакви неоправдани, и слободно могу рећи сулуди разлози за то. Некад се каже: „да што више благодати уђе међу вјерни народ“. Јеретици немају никако олтарску преграду, и опет никако немају благодат. „Освештана“ вода им се трећи дан усмрди, иако је прекувавају и соле, док наши Свјештеници без икаквих примјеса освјештају воду и на  вјекове вјекова остаје освештана и чудотворна. Јеретици, иако су у својим рукама имали Гроб Господњи, не могу да призову Благодати Огањ, док нашем Патријарху силази сваке Велике Суботе. А о њиховом лажном крштењу и другим „тајнама“ да не причам. Па се онда каже опет, да је свјештеник заборавио да их затвори. Или још луђи разлог: „да би народ видио шта свјештеник ради у току службе“. Часни Оци! Постављам ја питање свима Вама, ко се смије дрзнути да каже за себе да је већи од Светог Василија Великог? Ако је Свети Василије, који се врлинама такмичио са Анђелима, навукао завјесу, да се свјештенослужитељи и ђакони не би саблажњивали, ко од Вас смије да је скида, кад се дешавају Страшне Тајне Христове?

Ако је Светом Јовану Златоустом, Свети Апостол Павле три дана шаптао на уво како да напише Свети Литургију, може ли се ико од Вас или од оних који Вас на зло наговара похвалити да му је и мува пала на уво док им је ово безумље пало на памет?

Јеретици кажу, није било иконостаса до 12. Вијека. А ја кажем није било ни Крсне Славе до 12. Вијека. Оћемо ли се одрећи и Крсног Имена ради некаквих неоправданих новотарија.

Веле, ово је враћање у рано Хришћанство. Зна ли се граница докле ће се ићи? У раном Хришћанству није било ни Крстова на куполама Храмова, вјерни народ се није осјењивао Крсним знаком. Оћемо ли се одрећи и Часнога Крста?

И да ли постоји иједан Светитељ на којега се јеретици, обновљенци позивају, да преузму њихов образац? Наравно да не постоји.

Ова јерес обновљенска је већ виђена прије сто година у Русији. И није донијела ништа добро. Донијела је само расколе. Дешавало се и то да благочестиве бакице, свјештенику – обновљенцу цјеливају крст у руци, а пљују у свјештеникову руку, што значи да цјеливају Часни Крст и Христу се поклањају, а пљују њихово накарадно учење.  И ту обновљенску јерес проклео је и Свети Јован Кронштатски. Његово виђење са уклоњеном олтарском преградом, женама у олтару, и гујама и шкорпијама у Путиру умјесто Часне Крви и Тијела Христовог, свима је познато. А већ су виђене жене у олтару, да се причешћују са Часне Трпезе, и већ је виђено уклањање олтарске преграде.

Познато је и то да је Свети Патриарх Тихон анатемисао обновљенску јерес. И Свети Старци Сампсон Сиверс и Серафим Вирицки који је био толики див да и Стаљина наћера да се крсти, а Црвена, комунистичка армија да дуж граница Русије носи Казањску Икону Богородице и тако побиједи Хитлера.

Као што видите, није то никакав плод дугогодишњег научног рада једног нашег епископа. То је обично измишљање топле воде које је већ виђено. И које није донијело никаквог добра. Нити је иједан Светитељ тако накарадно служио, нити се ико тако може спасити. Ово сакаћење Литургије нема никакво оправдање осим што пар најамника очекује 30 јудиних сребрењака из Ватикана.

Дакле, Часни Оци, нико од нас не може направити Светију Литургију но што је служио Свети Василије или Свети Петар Цетињски, Свети Петар Дабробосански, Свети Николај Жички или Свети Авва Јустин Ћелијски. Нити од нас ико може бити светији но што су они. Нама Светија Вјера ни Литургија не треба од оне коју су они исповједали и служили. Зар Вам ово не личи на ону јабуку из Едемског врта кад је змија преварила Адама и Еву? И њима је обећано да ће бити већи и од самог Господа ако је окусе. И Вама се сада обећава да ћете бити већи Светитељи од Света Три Јерарха, од Светог Саве и Светог Василија Острошког.

А је ли ко погледао статистику? Колико је више смртности, самоубистава, болести душевних и тјелесних у оним епархијама ђе је завладала обновљенска јерес, но у вријеме кад се Литургија служила како треба?

Свјестан сам тежине крста који носите, молећи се за нас грешне недостојне, и од нас грешних и недостојних да приступимо Светој Чаши, узимајући гријехе на своју душу.

Свјестан сам колики притисак трпите да престанете служити Свети Литургију како су наши Свети Оци кроз вијекове служили.

Али, Часни Оци, Ви сте ђеца Светог Петра Дабробосанскога. Он је мученички страдао, исто онако као ранохришћански Светитељи, само зато  што се није хтио одрећи ћирилице. Усташе му нијесу дирале Литургију. И Светитељ се ни за јоту није одрекао наших Светиња. И Господ га је удостојио Царства Небескога.

Са чим мислите стати пред Светога Петра Дабробосанскога, што ради уцјене неког јеретика који се још зове епископ СПЦ, што без иједног шамара нашу Литургију сакатите и обезблагодаћујете?

Шта је страшније Часни Оци? У овом пролазном земаљском  животу претрпљети мало  уцјена, притисака, па можда и страдања или сву вјечност бити у тами најдоњој ђе је вјечни плач и шкргут зуба?

Да ли је Макарије Египатски био послушан тадашњем патријарју александријском Диоскору, који је сједио у трону Светог Апостола и Јеванђелисте Марка?

Да ли је Свети Марко Ефески био послушан васељенском патријарху?

Да ли је Свети Василије Острошки био послушан тадашњем митрополиту цетињском, Мардарију?

А ђе су сада Свети Макарије Египатски, Свети Марко Ефески, Свети Василије Острошки, а ђе су Диоскор, Мардарије и латиноумни васељенски патријарх, и они што су им били послушни? А Житија Светих су препуна оваквих примјера.

Часни Оци! Ви знате колика Вам је од Бога моћ дата. Да ниједна свјетска армија нема ту силу коју имају Ваше свете руке. Ваше руке могу да задрже антихриста. Док служите Свети Литургију како су наши Светитељи служили, антихрист се не може зацарити.

Ваше свете руке могу, што не може никаква техника ни наука да уради. Обично црвено вино, по законима природе, може да прокисне. Хљеб пшенични, може да се убуђа. Али Вашим благословом хљеба и вина, исти постају Пречисто Тијело и Крв Христова која лијечи од сваке болести, која вјерном народу дарује живот вјечни.

Дати су Вам огромни таланти. А коме је много дато, од њега ће се и много тражити.

Часни оци! Кољенопреклоно Вас молим, служите Свету Литургију како су служили наши новојављени Светитељи, Николај Жички и Ава Јустин Ћелијски. 

Немојте да нашу Свету Литургију коју су нам они у аманет оставили мијењате са некаквом новоовновљенском кроз коју Свети Јован Кронштатски рече да се нико спасити не може.

Не падајте у јерес обновљенску. Не предајите сами себе у огањ вјечни ради екуменистичких притисака.

Царство Небеско се не добија на душеку све дуван пушећи. До Царства Небеског води уска и трновита стаза. И ми ћемо са Вама да идемо, само да нам Литургију не мијењате.

Ако нам забране у Храмовима и Манастирима да служимо како су наш наши Светитељи научили, ми ћемо антиминис да носимо на буков или јелов пањ, па у шуми да служимо.

Часни оци, кољенопреклоно Вас молим, не мијењајте нашу Литургију. Нек се Двери затварају када треба, нек се поју Блаженства, нек се тајне молитве читају тихо, нек се чује звонце у олтару док се Дарови освећују, нек се не прескачу Јектеније нека свјештеници народ причешћују, а не ђакон као што новотарци проводе. Нека народ бар три дана пости пред причешће, нек се Светој Чаши не приступа без покајања и исповјести.

Држите се Светих Канона и Светога Предања, Литургијског поретка са којим смо добили стотине Светитеља, наградиће Вас и Господ и људи.

Ако ли не дај Боже одступите и паднете у јерес обновљенску или свејерес екуменистичку, Свети Сава и Лаодокијски Сабор нам налажу да  са таквим морамо прекинути свако општење, и да их не смијемо пуштати ни у храмове, ни у своје домове.

А Свети Павле нам још и ово рече, ако нас у једном граду гоне, да идемо у други. Те тако, ако обновљенска јерес заузме ово наше поднебље, ми на Литургију и за све остале Свете Тајне, мораћемо идемо тамо ђе наши Храмови и Манастири нијесу отровани екуменском свејереси, све до дивнога Дивјејева, које сила антихриста неће моћи покорити.

Часни оци! Још једном Вас молим да не одступате од нашега Литургијског Поретка. Нека Вас Господ укрепи на путу Светог Саве, Светог Василија Острошког, Петра Цетињског, Петра Дабробосанског, Светог Николаја Жичког и Новојављеног Јустина Ћелијског!

Грешни Радислав

Последњи пут ажурирано ( уторак, 10 март 2015 )
 
< Претходно   Следеће >

Србска Православна Црква

Serbian Orthodox Church

УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 14 гостију на вези
БЕСПЛАТНЕ РЕКЛАМЕ И ОГЛАСИ ПРИЛОЖНИКА САЈТА

ОБЈАШЊЕЊЕ:
ОВДЕ:

 

 

ПОДРЖИТЕ РАД "БОРБЕ ЗА ВЕРУ

 

"Тешко је замислити хришћанина да под оваквом претњом може бити неутралан, а два пута теже замислити православног Србина, да може стајати по страни и безучасно посматрати борбу између крстоносаца и крстоломаца. Бити неутралан,  није одлика српског народа".
Свети Владика Николај


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.