header image
Јереј Сергеј Карамишев: Мешовити бракови као оруђе папског прозелитизма Штампај Е-пошта
субота, 31 октобар 2015

 Чувени  екуменизам све више стиче особине не високе љубави

о којој толико воле да дискутују његови апологети,  

већ најобичнијег разврата.“

 

Отац С. Карамишев

 О заседању папског синода, одржаног у Ватикану, на коме се дискутовало о  проблемима у породичном животу и мешовитим браковима

У Ватикану је  одржан синод Папске цркве који је био посвећен питањима породичног живота. „Радио Ватикан“  је преносио излагање председника епископске конференције Грчке, монсињора Фрагискоса Папаманолиса: „Мешовити бракови у грчкој католичкој општини сачињавају скоро 80%. Као по првилу, децу крсте у Цркви којој припада њихов отац, и мајке поштују конфесију у којој је крштено њихово дете. Постоји и много православних мајки које своју децу доводе на катехизам у Католичкој цркви.

Све то представља добар пример  екуменизма, и то не само на нивоу породице: такав однос је врло раширен међу свим верницима, како православним, тако и католичким. Сви желе слогу, недељивост; на жалост – то је прерогатив свештенства“.

Реч „мешовити“ добро приказује духовни смисао појаве која постоји у Грчкој, зато  што је име мешања „Вавилон“. И поменути мешовити бракови људи различитих вероисповести показују отпадништво, равнодушност према Истини. Реакција на такве појаве од стране утеловљене Истине је оваква: „Знам твоја дела: ниси ни хладан, ни врућ! О да си хладан или врућ! Али јер си млак, ни хладан, ни врућ, повратићу те из уста мојих!“ (Откр. 3, 15 – 16).

Вавилон то је име не само божанског, срушеног древног града, већ и симбол будуће покварености  људског рода. Било који покушај да се помешају истина и лаж доводио је до тога да Истина напушта људе који су се предали подмуклости.

Екуменизам који монсињор Фрагискос толико хвали – то је тај исти Вавилон зато што је у његовој основи не победа истине над лажи, већ њихова вештачка мешавина. Паписти, надахнути градитељи религиозног Вавилона, уопште не треба да се сумња, појешће остатке православне побожности, која се још колико-толико очувала у мешовитим браковима: свакако је лакше рушити него стварати. Долази до све доследнијег мешања смисла и реч „католичански“ уместо саборности и заједништва, поприма све одређеније смисао „вавлонски“, тј. „развратнички“.

А 72.правило Шестог васељенског сабора каже потпуно јасно: „Недостојно је мужу православном да се сједињује са женом у јеретичком браку,  и православној жени да се са мужем јеретиком   зближи. Ако се примети нешто такво, ма ко то да учини: брак се неће сматрати за прави, и незаконити заједнички живот ће се растурити. Јер није у реду да се меша оно што се не може помешати, или заједништво овце са вуком и са Христовим делом жреб грешника. Ако неко оно што ми заповедамо не послуша – нека буде изопштен“. Изузетак је само уколико је брак већ закључен и у таквом стању један од супруга пређе у православну веру.

   У вези са појавом о којој говори монсињор Фрагискос радује само једно: отвореност, неприкривање злочина који се чини. Чувени  екуменизам све више стиче особине не високе љубави о којој толико воле да дискутују његови апологети, већ најобичнијег разврата. Да мешање крви, мешање вере припада истоме, нека нас од искушења заштити Својом милошћу Христос Бог.

—————————–

Превод са: http://ruskline.ru

Извор: „Фонд стратешке културе“

Последњи пут ажурирано ( уторак, 03 новембар 2015 )
 
< Претходно   Следеће >

Србска Православна Црква

Serbian Orthodox Church

УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 18 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА
ПОДРЖИТЕ РАД "БОРБЕ ЗА ВЕРУ

 

"Тешко је замислити хришћанина да под оваквом претњом може бити неутралан, а два пута теже замислити православног Србина, да може стајати по страни и безучасно посматрати борбу између крстоносаца и крстоломаца. Бити неутралан,  није одлика српског народа".
Свети Владика Николај


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.