Издаја Христа и Цркве: митр.Онуфрије пољубио анатемисаног расколника Филарета Денисенка (видеo)
недеља, 31 јул 2016
Драги оци, браћо и сестре, ово је заиста време апостасије васељенских размера!
Патријарх Кирил се грлио и љубио с јеретиком-језуитом и сатанистом Фрањом, називајући га својим братом; на критском тзв. „Свеправославном сабору“ присуствовао је легион јеретика-посматрача; Помесне Православне Цркве усвојиле су јеретичке документе, које су у фебруару одобрили и сви архијереји РПЦ МП, а ових дана кијевски митрополит Онуфрије јавно се грлио и љубио с анатемисаним Филаретом Динисенком, самозваним патријархом расколничке „Украјинске православне цркве Кијевске патријаршије“ (погледати видео на 1мин. и 30сек.), чиме је и сам поглавар Украјинске Православне Цркве Московске патријаршије Онуфрије потпао под анатему!+
Због чега је онда Онуфрију било потребно благосиљање и одржавање Свеукрајинског крсног хода и мољење Господа за помоћ да се успостави мир у Украјини, да би одмах сутрадан издали Христа и Цркву?! Господе помилуј!
И сада ће поново православни свештеници и мирјани да убеђују себе и друге како је митрополит Онуфрије морао тако да поступи, како жидобандеровци не би уништили УПЦ МП, да је ради спасавања Православља у Украјини морао да учини такву „жртву“ итд. Слепи су вође слепима!
О каквом миру се сада може говорити, и каквом миру се надати?! Бог се не да ружити! Ми нећемо задобити мир и напредак својом издајом и прећутним саглашавањем са њом, већ огањ, сузе и смрт од руку непријатеља Христових, којима смо се придружили својом млакошћу и кукавичлуком. Господе помилуј!
Иначе, на Владимирско брдо биле су позване вође свих конфесија које су заступљене у Украјини. Председник Порошенко је и том приликом говорио о стварању једне помесне украјинске цркве, независне од Москве, која је неопходна за постојање државе. То гледиште у потпуности деле и у Кијевској патријаршији.
________________
+21.фебруара 1997. године, Архијерејски Сабор РПЦ је одлучио Филарета Денисенка од Цркве и анатемисао га.А Десето правило Светих Апостола каже: „Који се заједно са одлученим, ма било и у кући, буде молио, нека се одлучи.“
"Тешко је замислити хришћанина да под оваквом претњом може бити неутралан, а два пута теже замислити православног Србина, да може стајати по страни и безучасно посматрати борбу између крстоносаца и крстоломаца. Бити неутралан, није одлика српског народа".