header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow ПИСМА ПОСЕТИЛАЦА arrow Питања поводом оглашавања Епископа бачког
Питања поводом оглашавања Епископа бачког Штампај Е-пошта
петак, 16 април 2010

Питања поводом оглашавања Епископа Бачког

 Не могу да схватим ко је дао такву власт Епископу Бачком да он одређује све шта ће бити у Цркви, мимо воље и савести више од пола Сабора, кад он није ни Патријарх, ни председник Сабора, ни председник Синода, нити Епископ Рашко-Призренски, да би одлучивао о тој Епархији.

            Која је то сила која тера друге да га слушају? Ако се цела Србија згража над свим овим, и није на његовој страни, не би ли и портпарол СПЦ требао да ОСЛУШНЕ ГЛАС НАРОДА ПРАВОСЛАВНОГ, који му и у његовој сопственој Епархији годинама покушава да апелује на савест, и који се саблажњава? Да слуша глас већине, знао би да је већи део свештенства, монаштва и ВЕРНОГ НАРОДА на страни Истине и Учења Православног и на страни Владике Артемија.

Зашто он мора да буде присутан на свим пријемима Патријарха Иринеја? Ко руководи његовом Епархијом ако је он стално у Београду?  Ко га је изабрао да у својим рукама држи све - и медије, и сајт СПЦ, и Синод и Сабор и гласило СПЦ? И где онда да се огласе који другачије мисле? С којим правом их онда може прозвати да су се огласили на „нецрквеним местима“ и слично, кад он држи монопол на црквене медије? Ко је њега прогласио за папу Српскога, да он влада над свим Архијерејима и одређује казне њима? Знам да је Патријарх стар човек и болестан, али је при читавој памети и трезвен. Њему не треба лични портпарол. Која је то ревност да се одбрана Праве вере од јереси - прогања и санкционише и клевеће као непослушна? По канонима је и заповеђена непослушност кад је у питању јерес.  Ко то хоће да рашчини Православног монаха зато што брани ИСТИНУ О СВОМ ДУХОВНОМ ОЦУ, и што не пристаје на јерес екуменизма?  С којим правом блати монаха као да је вређао Патријарха, кад је овај, са дубоким поштовањем према Патријарху, желео само да реагује на оно чиме је сам Епископ Бачки покушао да игра игру са Патријархом против Православних ставова Патријархових? А ми сви знамо какав је био став Патријарха Светог Павла у вези римског папе: «Добро нам НЕ ДОШАО.»

С којим правом он свој лични пад намеће целој Цркви? Да ли је свестан који је то грех?  Ко то издаје Православље у Шамбезију и Равени за братство и јединство с римским папом? Је л' то оно – «пролетери свих земаља уједините се»? Ко издаје нашу Дијаспору и даје је у руке екумениста? Ко има право да крчми Цркву Православну као да је његова дедовина?

Ако хоће с католицима, широко му поље, има толике католичке Цркве, па нек пређе њима. То било би поштеније и мањи грех, него што хоће против воље већине верника да уведе нашу Цркву у унију увијену у провидни вео екуменизма, као новозапаковану стару невесту коју католици покушавају 1000 година да нам убаце не би ли нам оскрнавили чисту ложницу с којом ћемо пред Господа изаћи.

Сваки верник Православног духа осећа њихову хладноћу  и исти онај дух којим су 1941. потирали Србе. КО може њима да се осмехује а прогања свог Православног брата Епископа који неће компромис са грехом? Ко има Православни дух може само да се згрози при сусрету са римокатоличким духом.

Приликом интервјуа у Суботици, Словенцима, Владика Бачки је имао Духа Светога у себи док је говорио о својој Епархији, али чим је почео да се додворава католицима и  глас му се изменио и изгубио је благодат.

Крунослава Татић

 
< Претходно   Следеће >

Србска Православна Црква

Serbian Orthodox Church

УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 21 гостију на вези
БЕСПЛАТНЕ РЕКЛАМЕ И ОГЛАСИ ПРИЛОЖНИКА САЈТА

ОБЈАШЊЕЊЕ:
ОВДЕ:

 

 

ПОДРЖИТЕ РАД "БОРБЕ ЗА ВЕРУ

 

"Тешко је замислити хришћанина да под оваквом претњом може бити неутралан, а два пута теже замислити православног Србина, да може стајати по страни и безучасно посматрати борбу између крстоносаца и крстоломаца. Бити неутралан,  није одлика српског народа".
Свети Владика Николај


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.