header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow ПИСМА ПОСЕТИЛАЦА arrow Верни народ Старог Раса митрополиту Амфилохију
Верни народ Старог Раса митрополиту Амфилохију Штампај Е-пошта
петак, 02 јул 2010

ОТВОРЕНО ПИСМО ВЕРНОГ НАРОДА СТАРОГ РАСА И РАШКЕ ОБЛАСТИ ПОВОДОМ ПИСМА – ОДГОВОРА АЕМ АМФИЛОХИЈА

        У свом писму-одговору умировљеном Епископу рашко-призренском Артемију, АЕМ Амфилохије веома брзо је заборавио колико канона су прекршили он, СУЕ Атанасије и чланови Синода када су 13.фебруара кренули са рашкопризренском револуцијом. Само да напоменемо о непослушању Епископу, на које се позива АЕМ Амфилохије; када је умировљени Епископ рашко-призренски Артемије одредио канонске мере т.ј. одређену епитимију викарном епископу Теодосију и оцу Сави Јањићу, дотични не да нису прихватили епитимију и послушање Епископу, већ су и физички напали тада оца Симеона Виловског.

Овај њихов чин кажњава се по канонима рашчињењем, међутим интервенцијом АЕМ, СУЕ и СИНОДА т.ј. комотно можемо рећи перфидним заташкавањем и позивањем на братску љубав и праштање, дотични Дечанци су и дан данас у монашким и свештеничким чиновима, док се насупрот њима монаси одани умировљеном Епископу рашко-призренском Артемију, екскомуницирају из цркве, ускраћује им се право на духовника, право на игумана а знамо да епископ поставља игумана када је братство малобројно. Међутим, СУЕ Атанасије је смењивао по кратком поступку и постављао тамо где је број монаха прелазио и 10-15.

Колико нас сећање служи, сви монаси који су добили епитимије било од СУЕ Атанасија или АЕМ Амфилохија испоштовали су те епитимије и још увек их поштују што је показатељ оданости мајци Цркви и црквеном поретку. АЕМ Амфилохије каже у свом писму-одговору да му се умировљени Епископ рашко-призренски Артемије меша у епархију, међутим да ли је стварно заборавио колико су се они мешали умировљеном Епископу рашко-призренском Артемију у епархију, по разним питањима а на то нису имали право.

Можда је он заборавио, али ми нисмо па ћемо га подсетити, по питању меморандума, по питању Бајдена, по питању оца Симеона, по питању дечанских монаха… АЕМ Амфилохије се позива на Светог Аву Јустина као њиховог духовног оца који их није учио да буду везани за њега, па су вероватно због тога он, СУЕ Атанасије и ЕБ Иринеј учествовали 1976.године у Загребу на екуменском скупу у састављању екуменске декларације иза леђа истом том Светом Ави Јустину који је симбол борбе против екуменизма.

Када смо код Светог Аве Јустина да напоменемо како је он називао Светски Савез Цркава: ССЦ је јеретички, хуманистички и човекопоклонички сабор, који се садржи од 263 јереси а свака од њих је духовна смрт.

1997.године СА Сабор СПЦ доноси одлуку о иступању СПЦ из Светског Савеза Цркава, међутим СА Синод као извршно тело СА Сабора на предлог АЕМ Амфилохија, СУЕ Атанасија и ЕБ Иринеја поништава ту одлуку тако да је СПЦ и данас члан те сатанске организације. Толико о оданости свом духовном оцу који је Светитељ.

Такође, Свети Ава Јустин каже да су три највећа пада у историји човечанства: Адамов, Јудин и Папин. Питамо се шта траже АЕМ и поједини чланови СИНОДА код папе. АЕМ Амфилохије каже да су пуне цркве народа и деце широм епархије како када је администрирао СУЕ Атанасије тако и сада, питамо се само колико је то пуне, јер када је служио недавно у Сопоћанима пре би се рекло празне а не пуне“. Када смо код Сопоћана да напоменемо АЕМ Амфилохија, такође када је служио СУЕ Атанасије у Сопоћанима, црква је била пре празне него пуне, међутим информативна служба ЕРП је покушала да обмани јавност Србије извештајем пуне и сликама на којима је СУЕ Атанасије окружен децом, која уопште нису била на Литургији у Сопоћанима, већ је то била екскурзија из Аранђеловца у посети манастиру.

Такође да не заборавимо да напоменемо титоистичке методе позивања деце са веронауке од стране архијерејских намесника када је служио СУЕ Атанасије, која никад или ретко долазе у цркву.

Колико људи је било прошле године на Светог Петра Коришког у Црној реци а колико ове када је дотични служио, мислимо да је бесмислено то и поредити. За њега је вероватно празне и када је умировљени Епископ рашко-призренски Артемије служио у Шишатовцу и Врднику. Да ли АЕМ Амфилохије може да нам објасни откуд му ово А у АЕМ. Што се тиче ванбрачне деце и копилади, бићемо и копилад само да нам Ви не будете отац.

На дан Светих мученика Леонтија, Ипатија и Теодула, лета Господњег 2010
Верни народ Старог Раса и Рашке области одан у Господу умировљеном Епископу рашко-призренском г.г. Артемију

 
< Претходно   Следеће >

Србска Православна Црква

Serbian Orthodox Church

УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 49 гостију на вези
БЕСПЛАТНЕ РЕКЛАМЕ И ОГЛАСИ ПРИЛОЖНИКА САЈТА

ОБЈАШЊЕЊЕ:
ОВДЕ:

 

 

ПОДРЖИТЕ РАД "БОРБЕ ЗА ВЕРУ

 

"Тешко је замислити хришћанина да под оваквом претњом може бити неутралан, а два пута теже замислити православног Србина, да може стајати по страни и безучасно посматрати борбу између крстоносаца и крстоломаца. Бити неутралан,  није одлика српског народа".
Свети Владика Николај


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.