Ових дана се поново насилно намеће беспризорна геј-парада Београду и Србији. Организатори оваквог парадирања и њихови ментори из Европе, не желе да извуку поуку из свега онога што су проузроковале претходне параде: отпор огромне већине грађана, без обзира на њихово верско, политичко, идеолошко опредељење; немир и изазивање агресивности, буђење рушилаштва и деструктивности код неких слојева друштва - нарочито млађих, приморавање власти да ангажује скоро сав полицијски апарат земље ради безбедности ове минорне групе.
Да ли због суштински апсурдног парадирања, држава треба да у овој немаштини троши милионе за обезбеђење шачице својих суграђана и њихових гостију за „параду" од неколико стотина метара у центру Београда? Министарство унутрашњих послова мора да доведе из свих крајева Србије на хиљаде полицајаца, да им обезбеди боравак у граду Београду, дневнице, оброке, уз реалне могућности њихових повреда па и животне угрожености. Имајући у виду све опасности које ова парада може да изазове на обе стране, као и озбиљно угрожавање опште безбедности у граду, слободни смо да се са очинском бригом, у име Цркве - вековног чувара људског достојанства и здравих моралних начела, као и у име њених верујућих, који чине преко 80% укупног становништва Републике Србије, обратимо самим организаторима и парадерима предвиђене геј параде са неколико питања: 1. Зар се заштита својих приватних права сме и може остваривати понижавањем и гажењем моралних осећања огромне већине Човечанства? 2. Зар се презрењем Закона Божјег и моралног поретка уграђеног у људску природу, остварује људско достојанство? 3. Ако је геј сексуално опредељење оправдано, и треба га пропагирати. на основу чега то исто не важи за педофилију (масовно раширену у западном свету), за инцест, за скотолоштво и друге начине задовољења извитопереног сексуалног нагона? По чему је њихово право мање право од такозваног права ваше сексуалне (дез)оријентисаности? 4. Зар сте толико заслепљени својом похотом и егоизмом да вам не смета стављање у своју функцију конкретно читавог државног anapaтa Србије и прављења неоснованих материјалних трошкова; изазивање код своје браће и суграђана толиког немира и бунта, често пута са катастрофалним последицама на обе стране? 5. Да ли ви својим „парадама“пропагирате само своја „права" или можда покушавате да наметнете свој стил живљења другима, нарочито неисквареној деци и неискусној омладини, због чега су, са пуним правом - забринути њихови родитељи и васпитачи? 6. Само ваше настојање да своје параде називате „параде поноса", не сведочи ли несигурност ваше савести у исправност вашег опредељења и начина живљења? Било како било, једно је сигурно: имате право да парадирате, али само о свом трошку и трошку својих налогодаваца, ма како се они звали, како за параду тако и за обезбеђење, но не о трошку Србије: бомбардоване, разорене, морално и економски осакаћене, осиромашене, поплављене, на стуб срама приковане... Уз све то, ни ми ни ви, нити било ко од људи, не смемо заборавити: све нам је слободно, али нам није све на корист и добро, нити на стицање истинског људског достојанства. Људска права и живот се не мере само људском правдом, него и оном Божјом, вечном и богочовечном! ПАТРИЈАРХ СРПСКИ о Празнику рођења Пресвете Богородице - Мале Госпојине лета Господњег 2014. Извор: СПЦ У Београду пре сто година... (Тријумфални повратак српске војске у Београд после победа у Другом балканском рату) У Београду данас... |