header image
НАСЛОВНА СТРАНА
Индикативно: Руски патријарх све чешће говори о крају света Штампај Е-пошта
недеља, 07 јануар 2018

 Патријарх московски и целе Русије Кирил сматра да ће „крај света“, о ком се много говори у Библији, наступити када људско друштво престане да буде способно за живот и када дође до „тоталне доминације зла“.

„У ком случају може да дође и уопште наступи крај света? У случају да људско друштво престане да буде одрживо. Када исцрпи ресурс за постојање. У ком случају се то може догодити? У случају да дође до тоталне доминације зла“, изјавио је патријарх за Спутњик.

Објаснио је да „зло није одрживо“ и „систем у ком превладава зло не може да постоји“. „А ако зло буде расло, ако истисне добро из људског живота, тада ће наступити крај“, истакао је патријарх.

Према његовом мишљењу, „необуздани раст“ зла у људском друштву почеће управо онда када „став који изједначи добро и зло тријумфује на глобалном нивоу“.

Руски патријарх је у новембру изјавио да у савременом свету види знаке скорог краја света.

Извор: rs.sputniknews.com

Последњи пут ажурирано ( недеља, 07 јануар 2018 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 31 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

 Грех је окултна појава, то је изазов Богу, у име илузорне слободе, то је жеља човека да оскврни и уништи образ Божији у својој души. Грех је бесмислен и безобразан, али је он привлачан управо својом бестидношћу. Зашто се таквим захтевом траже најциничније књиге и развратне слике? Управо зато што су они сазвучни страстима и сликама, које се крију у дубинама људске подсвести.

Људи на екрану са великим интересом гледају на слике насиља и ругања над људским телом, као да су хипнотисани том мрачном фантазмагоријом. У сатанистичким сектама садизам и разврат се јављају ритуалима ноћних оргија. Сада хоће да претворе сабат вештица у очаравајући спектакл.

Свети говоре да спасење почиње са виђењем својих грехова. Прво дејство благодати јесте зрак, који је усмерен у дубину душе, у коме човек види себе, покривеног крастама греха, као прокажени са чировима. Пред њим се откривају страсти, као чудовиште које обитава у срцу. Ако се душа не бори са грехом, и покорава му се, онда она сама постаје демоноподобна и демоно-образна. Угризи савести нам говоре о томе, али се само после смрти открива сав демонизам греха, и душа задрхти од ужаса, што остаје у вечности са грехом, као са неизбрисивим печатом одбацивања.

Из утробе земног живота, душа се рађа у вечност, или са ликом Христа, или са ликом сатане; а после васкрсења из мртвих, не само душа, већ и тело, примају образ онога, чему је човек служио. У томе је тајна раја и пакла, вечног блаженства и вечних мука.

Грех има своје апологете; са сваким веком њихов број се увећава, а са сваком деценијом њихов карактер постаје све наглијим и циничнијим.

Савремени оригенисти сачињавају нове теорије да би успокојили грешника. Приклањајући се његовом узглављу, они му, као Шехерезада Ал Рашиду, говоре бајке, само не из „Хиљаду и једне ноћи“, већ из Оригеновог и Карпократовог предања. Њихов главни догмат - коначно свеспасење.

Али Господ је на земљу донео не мир са грехом и сатаном, већ огњени мач благодати, који ће заувек да раздели добро и зло. Оптичка варка ће се завршити и наступиће горко буђење.

Архимандрит Рафаил Карелин


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.