У складу са обећањем и заклетвом датоj свом животном учитељу и највећем екуменисти српског православља митрополиту Амфилохију, Ракита поред новотарства у служењу уводи још неке и његовим малиганима својствене новине. Тако је јуче сабрао на двору у Пријепољу сво преостало мушко монаштво у Епархији милешевској и одржао семинар о унапређењу монашког живота.
Подсећања ради морамо опет напоменути да су Он и његов сатрап - претходник владика Јоаникије буквално преполовили монаштво у Епархији милешевској. Шта рећи, кад је чињеница да само једино у манастиру Милешева има калуђерица млађе доби, које су дошле и замонашене још за време владике Филарета. Чињеница је једино, да ни Ракита ни Јоаникије који су екуменистичке владике нису смели да дирају нити да протерају неку монахињу из манастира Милешева, јер су видели да би у том случају реакција верника била жестока. Предавање о коме је реч у овом тексту слушало је мушко монаштво сем о. Николаја из манастира Куманице. Отац Николај се није појавио на састанку, а управо је он требао, из познатих разлога, да први присуствује истом. А искрени да вам будемо, зашто би долазио на састанак и шта би га могао подучити један архијереј који има жену и децу, који је ретко кад трезан, који је отворени и нескривени екумениста и новотарац. Владика који добија инструкције и директиве из америчке амбасаде у Београду и Подгорици, а све преко свог посредника Јоаникија или пак преко директиве са Цетиња. Сем семинара, одржан је и помен блаженопочившем патријарху Павлу, баш на дан смрти патријарха. Па бих овим путем питали владику Атанасија да ли се сећа, да му је исти тај Павле забранио да пије у патријаршији? Да ли се сећа да је због њега патријарх Павле забранио алкохол у згради патријаршије и да ли се сећа да су неки од запослених па можда и сам Ракита некада морали да "дувају" патријарху у лице да би се видело јесу ли су пили или не. О томе и данас причају упосленици Српске патријаршије. Идентитет аутора писма познат Уредништву |