header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow ПИСМА ПОСЕТИЛАЦА arrow Моје виђење подгоричке позоришне представе
Моје виђење подгоричке позоришне представе Штампај Е-пошта
среда, 04 новембар 2020

 Помаже  Бог браћо! Сретан празник Казањске иконе! Христос по среди нас! И јест, и будет.

Уздржавао сам се колико год могу да не коментаришем смрт Амфилохија Радовића.

За земног  живота је направио раскол, раширио обновљенску јерес, и то су, у ствари и два најстрашнија греха. Грех раскола не сапира ни мученичка крв, а јерес је хула на Духа Светога и практично једини грех који Господ не опрашта.

Амфилохије јесте обновио мноштво храмова и манастира, јесте на први поглед оживио духовни живот  Црној Гори, јесте некад у латинској Америци, латине преводио у Православље. 

Али какав је његов конац? Господ Говори , у чему човјека затекне, у томе ће му судити.

Шта значи обнова зидина, кад се у тим зидинама не служи Литургија онако како је служио Свети Василије? Или шта значи неко лажно србовање, ако је крај живота провео не ходећи стопама Св Василија, него проклетог Мардарија?

Мардарије није ишао у Ватикан, послао је 2 јеромонаха. И народ га је стрпао под проклету гомилу. А Амфилохије је све  и једном римском папи се поклонио. Чак , непријатеље Христа је звао браћом у Христу.

Ви сте већ изнијели прецизан став  о Амфилохију (овде:). Све да је и хиљаде храмова позлатио, то  што је направио расколе у СПЦ, што није био послушан Сабору СПЦ да се литургија служи како се вазда служила, и то што је увео жену, обучену у свештене одежде у олтар, тешко да га може оправдати пред Господом.

Сад да се само дотакнем сахране. Као што знамо, Иринеј Буловић, Атанасије Јевтић и Амфилохије Радовић су перјанице новообновљенчества у СПЦ.

Осим рушења Литургијског поретка, обновљенци, подобно латинима лажно уче да нема митарстава.

Зато су слуђеном народу, дајући змију умјесто рибе, и камен умјесто хљеба, под паролом светога живота Амфилохијева, још живом Амфилохију направили позлаћену икону, и написали службе и акатисте.

Први разлог је тај да саблазне, у вјери мало утврђени народ, како је Амфилохије и за земног живота отворио Рајска врата, и да је ушао у Рај, не пролазећи митарства која је описала Света Теодора, а од којих је и сама Мајка Божија зазирала, молећи Сина Свога да Јој пречисту душу проведе кроз Митарства.

Отуда и богохулно писање иконе за земног живота. У историји Цркве Христове, једино се Господња икона, Образ нерукотворени појавио за земног живота Исуса Христа, и то што је Свети Лука написао неколике иконе Пресвете Богородице, која је изнад свих Светитеља и чинова Ангелских.

Екуменистима је проглашење Риста Радовића за Светог Амфилохија још потребно да обману народ тиме, да се и са овом обновљенском литургијом може неко спасити. Обично су екуменисти завршавали полемику, кад би им се поставило питање: "који се спасио служећи литургију како не треба, и који је Светитељ тако служио". 

Евентуалним проглашењем Амфилохија за свеца, екуменисти вјероватно желе да офанзивније крену у рушење литургијског поретка, које је неколико година успорено.

 

Раде Ј.

Последњи пут ажурирано ( четвртак, 05 новембар 2020 )
 
< Претходно   Следеће >

Србска Православна Црква

Serbian Orthodox Church

УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 50 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА
ПОДРЖИТЕ РАД "БОРБЕ ЗА ВЕРУ

 

"Тешко је замислити хришћанина да под оваквом претњом може бити неутралан, а два пута теже замислити православног Србина, да може стајати по страни и безучасно посматрати борбу између крстоносаца и крстоломаца. Бити неутралан,  није одлика српског народа".
Свети Владика Николај


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.