Увод "Борбе за веру":
Они који дуже време прате црквена догађања, знају да је митрополит пирејски цркве у Грчкој Серафим некада словио за ревнитеља. Међутим, пре пар година он је пао и у јерес и у раскол.
Подсећамо, да је свој први корак у отпадништву Серафим пирејски учинио 21. јануара 2020. године, када је саслуживао другом расколнику – архиепископу грчком Јерониму - на Литургији на Богојављење, на којој је поглавар цркве у Грчкој поменуо вођу укро-фашистичке секте зване „Православна црква Украјине“ као „Епифанија кијевског“. Серафим је тиме потврдио да је само још један панхелиниста и етнофилетиста, који, притом, пажљиво чува свој трон. Већ у 2021. години, он је пао у јерес коронаверја, и постао велики поборник вакцинације. У августу те године и сам се вакцинисао, а свештенике противнике вакцинације назвао је расколницима. Наступајући на SKAI у програму „Калимера“, он је рекао: „Не можете се разболети и ући у цркву јер ширите болест, постајете злочинац и убијате. Како је црква рекла од првог тренутка, саветовала је својој пастви да током пандемије градимо зид имунитета на два начина: или вештачким имунитетом вакцинацијом, или природним имунитетом, болешћу (дакле, за имунитет који даје светотајински живот Цркве Православне овде нема места – нап. „Борба за веру“). http://borbazaveru.info/ А сада видимо Серафима пирејског како служи неку „древну мису“, припремајући терен за екуменистичко сједињење западних и источних јеретика, или – како би то екуменисти рекли – „уједињење хришћанства“. Он је још један типичан пример, да се новокалендарцима не сме ништа веровати, поготово грчким новокалендарцима. + + + Пиреј, 13. децембар „Благовест-инфо“. Архијереј Грчке Православне цркве митрополит пирејски Серафим (Мендзелопулос) служио је мису Светог Амвросија Миланског, преноси OrthoChristian. „Велики пастир Цркве, Свети Амвросије, оставио нам је задивљујући литургијски текст” као „сведочење јединства Цркве” Запада и Истока током првог миленијума хришћанства Миса Светог Амвросија, амвросијански обред је један од латинских литургијских обреда који се данас користе првенствено у католичкој миланској надбискупији. Назван по Светом Амвросију, епископу миланском (340-394) - једнон од великих латинских учитеља Цркве, поштованог и у западном и у источном хришћанству. Милано је имао своју литургијску традицију већ у време избора Амвросија на епископску столицу 374. године. Светитељ је био аутор многих песама које су уврштене у миланску мису, као и реформатор црквене музике, уводећи у праксу своје епархије антифоно појање прихваћено у источним црквама. Миланска надбискупија и данас чува сопствену традицију литургијског појања – амвросијанско појање. Превод и приређивање: "Борба за веру" Да ли вам се допао овај прилог? „Борба за веру“ је непрофитни православни медијски ресурс који мисионари Истину Православља и нуди бесплатну информативну услугу, која постоји само захваљујући донацијама својих читалаца. Хвала вам на подршци и од Бога вам изобиље Његових дарова!
|