header image
НАСЛОВНА СТРАНА arrow ПИСМА ПОСЕТИЛАЦА arrow Отрови екуменизма и римокатолицизма
Отрови екуменизма и римокатолицизма Штампај Е-пошта
петак, 01 јануар 2010

ОТРОВИ ЕКУМЕНИЗМА И РИМОКАТОЛИЦИЗМА

          У новије време на духовну трпезу православља све чешће се износе „слаткиши екуменизма и римокатолицизма. Да се ради о отровима увијеним у обланду љубави и мира, и да свако ко жели спасење мора да се држи подаље од таквих отрова јасно сведоче наредни редови.

          О екуменизму Преподобни Јустин Ћелијски говори: Екуменизам је заједничко име за псевдохришћанства, за псевдоцркве Западне Европе. У њему су срцем својим сви европски хуманизми, са папизмом на челу. А сва та псевдохришћанства, све те псевдоцркве нису друго већ јерес до јереси. Њима је заједничко еванђелско име: свејерес”. Исти Богоносни отац громогласно објављује: У историји људског рода постоје три главна пада: Адамов, Јудин, папин. Суштина грехопада је увек иста: хтети помоћу себе постати добар; хтети помоћу себе постати савршен, хтети помоћу себе постати бог”.

          О саставу отрова римокатолицизма - најсмртоноснијег отрова који болесно–сатанизовани ум људски може да измисли говори одлука Првог Ватиканског концила, донета за време римског папе Пија IX 1870. године. Она дословно гласи овако:

          „(Римски) папа је божанствени човек и људски Бог.

          Стога нико не може да суди њему, или о њему. Папа има божанску власт, и његова власт је неограничена. Њему је на земљи могуће исто оно, што је на небесима могуће Богу. Оно што је учинио папа, исто као да је учинио Бог. Његове заповести треба испуњавати као заповести Божије. Само Бог је налик папи; папа заповеда небеским и земаљским створењима. Папа је у свету исто што је у свету Бог, или што је душа у телу. Папина власт је изнад сваке створене власти, јер се она на одређени начин простире на небеске, земаљске и адске предмете, како би се на њему оправдале речи Светог Писма: све си потчинио под ноге његове (Пс. 8,7).

          Папиној власти и вољи предато је све, и нико и ништа не може да му се супротстави. Ако би папа повео за собом у ад милионе људи, нико од њих не би имао права да га упита: оче свети, зашто то чиниш?

           Папа је непогрешив, као Бог, и може да чини све што чини Бог.

          Воља Божија, па сходно томе и воља папе, који је намесник Божији, свуда има врховну власт. Он се опасује са два мача  то јест влада над духовним и светским: над патријарсима и епископима, над царевима и краљевима. Сви људи на свету су његови поданици. Он је све, изнад свега, и у себи садржи све. Што он хвали или куди, то су сви дужни да хвале или куде.

           Папа може да измени природу ствари, да ни из чега начини нешто. Он има власт да од неистине начини истину. Он има власт да против истине, без истине и насупрот истини чини све што је њему угодно. Он може да приговара против апостола и против заповести које су предали апостоли. Он има власт да исправља све што сматра за потребно у Новом Завету, може да измени и саме Свете Тајне које је установио Исус Христос. Он има такву силу на небесима, да може умрле да узводи међу свете, кога пожели, чак и насупрот свим туђим убеђивањима, и упркос свим кардиналима и епископима који би помислили да се томе успротиве.

           Папа има власт над чистилиштем и адом. Он је Владика васељене. Својом неограниченом влашћу он све чини једино по сопственој вољи. Може да чини чак и више него што је нама или њему познато. Сумњати у његову моћ - то је богохуљење. Његова власт је виша и свеобухватнија од власти свих светих и анђела. Нико нема права чак ни у мислима да узнегодује против његовог мишљења или суда.

           Папина власт нема мере ни границе. Ко пориче врховну власт и поглаварство папе, тај греши против Духа Светога, раздељује Христа и јеретик је. Само папи је дата власт да одузима било шта од било кога и даје другоме. Папа има власт да одузима и даје царства, краљевства, кнежевине и сваки посед. Своју власт папа добија директно од Бога, а цареви и краљеви од папе.

           Папа је намесник Бога и ко то пориче лажов је. Папа је заменик Бога над добрим и злим анђелима; оно што се чини влашћу папе, чини се влашћу Бога.

           Ко се не повинује папи, тај се не повинује Богу. Све што чини папа Богу је угодно.

           Папи не може да суди нико, јер је речено: духован све испитује, а њега самог нико не испитује (1. Кор. 2,15.). Његова власт се простире на небеско, земаљско и адско. Он је подобије Христа, у његовом телу живи Дух Свети.

           Папа је господар свих, цар над царевима и узрок свих узрока.

           Папа је женик и глава Васељенске Цркве. Папа не може да буде у заблуди, он је  свемогућ, у њему је сва пуноћа власти. Он је изнад апостола Павла, јер по своме призвању стоји покрај апостола Петра. Стога он може да приговара против посланица апостола Павла и да издаје заповести противне његовим посланицама.

            Оптуживати папу значи грешити против Духа Светога, што се неће опростити ни у овом, ни у будућем веку.

           Тројна круна папе означава његову тројну власт: над анђелима на небесима, над људима на земљи и над демонима у аду.

            Бог је папиној власти препустио све законе, а сам папа је изнад свих закона.

Ако би папа изрекао мишљење против суда Божијег, онда суд Божији треба да буде исправљен и измењен.

            Папа је светлост вере и одсјај истине.

           Папа је све над свима и може све. (Преузето из књиге Свети Марко Ефески”, Предањске студије, Београд, 2007. године, превео и приредио Младен Станковић).

           Свети Оци нас једногласно уче да је заједница између православних и јеретика  немогућа без њиховог предходног покајања и враћања на пут истине, пут православља, јер шта има праведност са безакоњем, какву заједницу има светлост са тамом, какву сагласност Христос са Велијаром (2 Кор. 6, 14-15).

           На крају ево и поруке Светог Марка Ефеског (преставио се у Господу 23. јуна 1444. године), великог борца за чистоту Вере Православне, из његових Силогистичких поглавља против латина”:

           „Сви Оци и учитељи Цркве, сви Сабори и све књиге Божанског Писма поучавају нас да треба избегавати оне који мисле неправославно и клонити се заједнице са њима. Зар ћу ја, дакле, све њих презрети, и поћи за онима који под изговором лажног мира позивају на закључење Уније са иноверцима и кривотворитељима свештеног и Божанственог Символа Вере? Нека ми се никада не догоди, Утешитељу Благи, да до те мере одступим од себе самог и од здравог расуђивања и здраве вере, него ми дај да се увек држим Твога учења и Тобом надахнутих блажених мужева, и да се тако присајединим својим Оцима, носећи одавде ако ништа друго, оно макар – Православље!”

           Ко има уши да чује нека чује!!!  

(Ову истину пажљиво прочитај, умножи и предај другима на опрез).

            Монах Тадеј               

Последњи пут ажурирано ( петак, 01 јануар 2010 )
 
< Претходно   Следеће >

Србска Православна Црква

Serbian Orthodox Church

УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 55 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА
ПОДРЖИТЕ РАД "БОРБЕ ЗА ВЕРУ

 

"Тешко је замислити хришћанина да под оваквом претњом може бити неутралан, а два пута теже замислити православног Србина, да може стајати по страни и безучасно посматрати борбу између крстоносаца и крстоломаца. Бити неутралан,  није одлика српског народа".
Свети Владика Николај


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.