header image
НАСЛОВНА СТРАНА
"Други човек" Руске Цркве - сејач сумњи у истинитост силаска Благодатног Огња Штампај Е-пошта
недеља, 15 април 2018
        Екумениста и филокатолик митрополит волоколамски Иларион (Алфејев), „други човек“ Руске Православне Цркве, следујући примеру јудејствујућег ђакона Андреја Курајева, руског екстремног новотарца и осведоченог србомрсца, поделио је своје сумње у истинитост чуда силаска Благодатног Огња у Јерусалиму.

 „Уопште није обавезно веровати у силазак Благодатног Огња да бисмо били православни хришћани“, - изјавио је у емисији „Црква и свет“ на ТВ каналу „Русија 24“.

Митрополит је напоменуо да је обавезни елеменат православног вероучења вера у Христово Васкрсење:

„Ми, такође, верујемо у Светог Духа, у Једну, Свету, Саборну и Апостолску Цркву; ми верујемо у једно крштење; ми верујемо у васкрсење мртвих – то су догмати који су наведени у Символу Вере, чије је прихватање неопходан услов за припадање Православној Цркви“.

Муње уснимљене приликом силаска Благодатног Огња. Кадрови видео снимка руске телевизије „НТВ“ из 2003. године

Истовремено, према примедби митрополита Илариона, нигде у Симолу Вере није речено да хришћани морају да верују у Благодатни Огањ.

 „Ми смо, дуги низ година, у совјетско време, празновали Васкрс без Благодатног Огња, и до сада, иако се Благодатни Огањ допрема у Москву и друге веће градове, у многим градовима и селима Васкрс се празнује без Благодатног Огња и због тога празник не постаје мањи“, - рекао је архијерej.


 Упркос страшном знамењу које се збило на новотарској Литургији, у септембру 2016. године, уприличеној у част његовог 50-тог рођендана (фото изнад), митропилит Иларион се, као што видимо, и даље не дозива памети. О томе  Свети Апостол Павле каже: А зли људи и варалице напредоваће на горе, варајући и варајући се“ (2.Тим.3,13).
 
Више о поменутом догађају прочитaти ОВДЕ

Митрополит Иларион се присетио како је био сведок онога што се догађа у Храму Гроба Господњег у тренутку кад силази Благодатни Огањ, када патријарх излази из Јерусалимске кивуклије и раздељује већ запаљене свеће.

 „Оно што се догађа унутар кивуклије нико не види, јер пратријарх остаје тамо сам. Многи верују у то да Огањ силази на натприродан начин, и ја не видим ништа невороватно у чињеници да се то догађа управо тако. Бог је чинио чудеса у прастаро време, Бог може чинити чуда и у наше време, и та се чуда дешавају ради јачања вере људи“, - закључио је своје хулитељско сејање сумње у силазак Благодатног Огња Иларион Алфејев.

 

Приређивач: "Борба за веру"

Последњи пут ажурирано ( недеља, 15 април 2018 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 47 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА

Тело не може ни љубити ни мрзети. Не може се тело заљубити у тело. Способност за љубав припада души. Кад се душа заљуби у тело, то није љубав но жеља, пожуда. Кад се душа заљуби у душу, не кроз Бога, то је или дивљење или сажаљење. Кад се пак душа кроз Бога заљуби у душу, без обзира на изглед тела (лепоту, ругобу), то је љубав. То је права љубав, кћери моја. А у љубави је живот.

Свети Владика Николај, "Касијана"

Научник привлачи знањем, богаташ богатством, леполик лепотом, вештак вештином. Свак од њих привлачи ограничен број лица. Једино љубав привлачи сва људска бића. Привлачност љубави је неограничена. И учен и неук, и богат и сиромах, и вешт и невешт, и леп и ружан, и здрав и болестан, и млад и стар – сви хоће да буду љубљени. Христос је распростро своју љубав на све, и љубављу привукао к себи све. Својом љубављу Он је обухватио и мртве, давно иструлеле и од људи заборављене.

Свети Владика Николај , "Касијана"

Човек и мртав жели да буде љубљен. И после смрти бори се против смрти. Зато се многи труде, да завештањима и задужбинама обезбеде љубав према себи и после смрти. И жив и мртав човек жели да буде љубљен. Сродници могу да имају љубав према умрлим сродницима. А Христос рече: „Кад ја будем подигнут од земље, све ћу привући к себи“ (Јован. 12, 32). Подигнут на крст Он је својом жртвом из љубави према свима привукао к себи све, чак и душе умрлих из Ада. Пре Христа, кћери моја, није постојала наука о љубави, нити религија љубави.

Свети Владика Николај, "Касијана"


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.