header image
НАСЛОВНА СТРАНА
Маркс и Енгелс су били содомити Штампај Е-пошта
петак, 09 фебруар 2018

 Доктор Валтер Ван Мајер са Утрехтског универзитета (Холандија) објавио је пилот чланак „Лондонски траг у историји европске социјал-демократије“ у коме су се међу свим осталим разматрали аспекти живота и делатности основних утемељивача дијалектичког материјализма- Карла Маркса (1818-1883) и Фридриха Енгелса (1820-1895). Најинтересантнији су поново објављени делови личних писама Маркса Енгелсу, пошто се поменути радови нису објављивали раније и налазили су се у приватној колекцији Рудолфа Бенигса.

Како су ова писма доспела у архив Бeнигса научник не може да објасни, наглашавајући само да је Бенигс током 23 године (1877-1900) радио у Скотланд Јарду. У том архиву се налази више од 30 писама и порука Маркса и Енгелса.

Интересантно је да је Ван Мајер неколико пута истицао постојање хомосексуалних односа међу филозофима.

„Када сам се први пут упознао са архивом Бенигса“, пише истраживач, „био сам веома зачуђен. Оно о чему су приватно писали ти људи један другом веома је подсећало на некакав шифарник са малоразумљивим скупом симбола и слика. Ситуација са разумевањем „шифарника“ се веома изменила када сам проанализирао документа уз помоћ речника сленга са редакцијом Холстеда, објављеном у малом академском тиражу 1901. године у Оксфорду. Било је јасно да дата преписка припада гејевима...“

Сад доктор Валтер Ван Мајер завршава књигу о лондонском периоду живота Карла Маркса и Фридриха Енгелса, у којој је намерен да потпуно објави сва документа из архиве Бенигса са одгонетнутим шифарником текстова.

Извор: https://m-uglanova.livejournal.com/2980.htmlhttps://www.uu.nl/

Превод: Душка Здравковић, "Православна породица", јануар 2018.

Последњи пут ажурирано ( петак, 09 фебруар 2018 )
 
< Претходно   Следеће >
УВОДНА РЕЧСАОПШТЕЊАКОНТАКТПРЕТРАГА
Тренутно је 28 гостију на вези
ОБАВЕШТЕЊА
ПОУКЕ СВЕТИХ ОТАЦА О БОГАТСТВУ И СИРОМАШТВУ

Љубав према земаљским стварима помућује ум и срце, док презир према њима доноси мир и тишину (авва Исаија).

-Сиромаштво лишава многих земаљских угодности, зато води путем који је слободан од многих опасности.

-Нећемо желети сувишно. Бићемо задовољни малим – и увек ћемо бити богати (Свети Јован Златоуст).

-Сиромаху су потребни само храна и одећа, док су богатоме потребна имања, куће, гозбе, почасти, безбедност, слава (Свети Јован Златоуст).

-Нека те не заводи туђе добро, јер ћеш и своје брзо оставити (Свети Димитрије Ростовски).

-Угађање телу и уживање у великом богатству и власти, представљају смрт за душу. Напротив, рад, трпљење, сиромаштво праћено благодарношћу, и умртвљивање тела – живот су душе и пут до сваке утехе. Почетак греха је похота, кроз коју разумна душа гине. А љубав представља почетак спасења и Царства Небеског за душу (Свети Антоније Велики).

-Не завиди богатима и не тугуј што немаш богатство, јер оно никако није обележје истинске среће и задовољства.

-Имати богатство, то никако не значи бити спокојан, задовољан и не желети ништа више. «Ти тугујеш – вели свети Златоуст – кад видиш богатог, а он тугује много више од тебе, кад види некога ко је богатији од њега».

-Боље је живети у сиромаштву, него у неправедно стеченом богатству (Свети Тихон Задонски).

-Богатство се не састоји у томе да се поседује благо, него да се не брине о његовом прибављању (Свети Јован Златоуст).

-Ко је погазио страст према богатству, тај је богатији од свих (Свети Јован Златоуст).

-Не имати богатство, него немати потребу за богатством – то је највеће богатство (Свети Исидор Пелусиот).

-Богу нису угодна велика дела, него велика љубав са којом се она чине (Свети Василије Велики).

-Кад је неко лењ у нечем малом што зависи од њега, не веруј да се разликује ни у великом (Свети Исак Сиријац).

Нема ничег великог кад је мала љубав, и ничег малог кад је љубав велика (Свети Василије Велики).


© www.borbazaveru.info. Сва права задржана.